Ceny ojetin v Česku rapidně stouply. Roste i počet dovážených rizikových dieselů

 |  20. 12. 2019 16:08

Aby ne a bude hur , kdo by si ty dnesni nove supliky kupoval s haldou nesmyslu tak pro PC nadrzence a zoufalce.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 12. 2019 13:22

Vsak komu vadi nove technologie koupi si socka verzi ktera ma to co mivali prumerny auta v devadesatych letech. Takze kde je problem?

Odpovědět  |   | 
Rostislav Maier  |  31. 01. 2020 12:47

Neřekl bych, že to s těmi cenami je nějak hrozné. Tři měsíce zpátky jsem kupoval v AAA dvojkového superba v plné výbavě za hubičku.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  20. 12. 2019 17:33

Nove modely maju skoro vsetko dotykove a to je des. Je to do auta neergonomicke a dost nebezpecne. V amerike sa pri manipulacii s tym niekto vyseka a zazaluje VW a bude mat touchgate.

Odpovědět  |   | 
Vencl  |  20. 12. 2019 20:57

Proto říkám, klasická auta co byla, Octavia 1.9, Fabia 1.4 a je po starostech.
Nehledě na to, podívejte se co se dnes prodává doslova za srač.y motory a
lidi to ještě kupují........to je fakt žalostné.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  20. 12. 2019 21:16

.. A ti lidé mají jako dělat co? Koupit si ohnilou a olítanou fabku či octu a pravidelně se strachovat před STK? Něčím lidi jezdit musí a doba je bohužel taková.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 12. 2019 22:01

Vtipne komentáre. Ako keby ľudia kupovali jazdenky kvôli bezudrzbovosti.

Odpovědět  |   | 
Pan Straka  |  21. 12. 2019 01:42

Co je olítané? Hovoříte takto nezdvořile o své ženě nebo čem? Není důvod aby auto s 500-700k km legálně neprocházelo STK. Chce to jen trochu péče. Snad kromě vylomeniny, že se musí nově připojovat do diagnostiky, což většinou neumějí. A až na třetí STK jo, ale trvalo to skoro hodinu, než to pán vypinoval aby řekl, eureka, nic tam nemáte. A ohnité nemusí být nic, senzitivní řidič auto do skoli prostě nevezme. A pokud myslíte komerční uživatele neodpružených plastových 3 válcových automobilů, tak těm je to jedno. Ti nerozeznají výtah od dvoukoláku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 12. 2019 13:09

Evidentne jste nikdy nejezdil v novem aute. Vam se rozdil mezi ojetinou a funglovkou bude vysvetlovat tezko

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  20. 12. 2019 22:14

Proč si nekoupíš místo plesnivý oktávky nový 540i?

Odpovědět  |   | 
Pan Straka  |  21. 12. 2019 01:51

e39 540i bylo málem na škole moje pvní auto, ale pak jsem vzal něco lepšího Oktávka je dobrá, ale tak na dělání si legrácek z jejich majitelů.

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 12. 2019 22:16

uz davno se auta nekupujou ale pronajimaj novy - pak te treba zivotnost motoru nemusi zajimat

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  20. 12. 2019 23:15

Ako davno a kde to tak fici?! Ak by to zacalo robit 9 z 10 ludi. Tak by tu bolo viac aut ako ludi. Je to blbost

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 12. 2019 23:55

misto starosti s vlastnictvim si auto pronajmu na operak - jakej to ma vliv na pocet aut a lidi?

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  23. 12. 2019 11:45

to asi k vám na vesnicu nedorazilo,co?Běžně vzdělaný člověk si dokáže spočítat,že během 10let na operativní leasing na tom bude daleko líp,než ten co si na začátku toho cyklu koupí nové auto.Zkus si schválně spočítat...Nová Octavia na záčatku 650 000kč,ted 10xpojištění,3xSTK,1xrozvody,10xvýměna oleje,10xvýměna filtrů,5xvyměna náplně klimatizace,2sady zimních 2sady letních,2výměny baterky.....myslím,že jen na provozu se na celkových nákladech se dostaneš tak na 870 000kč = 7250kč měsíčně....a máš 10let starou plečku s nájezdem 150 000km,v kterou v bazáču dostaneš na ruku 80 000kč.Já tak sice po 10letech budu -780 000kč,ale každý druhý rok mi dá leasingovga novou Octavku,takže mám 5x nové auto :) zatímco ty 10let prdíš do stejné sedačky.Teď pokud si spočítám ještě toho času co stravíš po servisech,STK apod nesmyslech,tak to klidně vydá na měsíc života v součtu....Ale každému co jeho jest..někdo se rád stará o starou vylítanou šunku a neumí počítat :)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 12. 2019 15:48

Bežnému cloveku aj bez počítania je jasne, že firmy čo operatívny leasing poskytuju, náklady už majú zratané a pridané k ním ešte zisk.

Operatívny leasing je o pohodlnosti a nie o nákladoch.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  23. 12. 2019 21:07

jako koncák už beru auta jen na operák.Sobě i manželce.Nestarám se o servis,netrávím čas řešením co kdy udělá 2 - 6 - 8 leté auto...A peníze,které bychom nacpali jako jednorázovou investici do nového auta raději investuji a během 10 let se mi krásně zhodnotěj.Ale to prostě Lojzové v kotěhůlkách nikdy nepochopí.Prostě pro většinu čechu je symbolem úspěchu něco vlastnit,i kdyby to byla 15 let stará reznoucí Octavia..

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 12. 2019 07:20

u F I jsem poslouchal presne tyhle zvasty, jen byl cas tech nejlepsich aut posunut na 80. leta .. joo a posledni slusny auto je Felicia ... tam se to da jeste opravit, ale fabka - to uz je sama elektronika, s tim nikdo, nic po case, neudela ... kecy starejch dedku se opakuji porad dokola

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  21. 12. 2019 07:53

Tak tak. Môj otec hovorí presne to iste a to ma v novom aute len vyhrievane sedacky, volant a tempomat.

Už aj to je na neho sama elektronika.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  23. 12. 2019 11:48

přiznám se,že na D1 nejvíc na krajnicích či čekající na odtah vidím VW Passaty,to je takový symbol poruchovosti...v životě jsem na dálnici neviděl v odstavným Fiat nebo třeba jakoukoliv Dacii

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  23. 12. 2019 19:55

Majitel Dacie nebo Fiata nemá peníze na dálniční známku, takže je tam těžko uvidíš

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  23. 12. 2019 21:05

ale no tak....dálniční známky mnohdy dávaj i k povinnýmu ručení či velkýmu nákupu v Kauflandu

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  21. 12. 2019 09:38

Lidi to kupují a jezdí a jezdí, stačí se podívat na nejbližší silnici, jaký starosti prej. V žalostném stavu začínají být, či spíš už jsou Octavie tédéí, stačí se podívat na výfuk a přivonět si, reznoucí Fábie, starosti už začaly.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  23. 12. 2019 19:58

Než ti zrezne jedna Fabie, tak postupně hodíš do kovošrotu dvě rezavé Mazdy.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  20. 12. 2019 23:13

Tie ma nevzrusuju auta s 3 valcami a objemom 1,2 litra, vybavene pomaly biturbom aby to malo aj jazdnu dynamiku. Nie dakujem nechajte si to. A tak motor dnes clovek kupi do velkeho sedanu ci Suv. Na dlhsie cesty nepouzitelne...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 12. 2019 12:15

Jo, tříválec s turbem (jedno stačí) má lepší dynamiku, než můj dávný Chrysler Neon s dvoulitrem 98 kW. A to bylo na svou dobu velmi rychlé autíčko - silný motor, lehké auto.
No, motor hezký, ale nedožil se 250 000 i přes veškerou péči.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 12. 2019 14:37

Neon? Coooool!

Palec hore ;)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 12. 2019 13:18

Ja nedavno najel s 0.9 streku 3000 km behem 4 dnu a nevsimnul jsem si rozdilu jak kdyz jsem podobny trasy za mlada jezdil s amerikou 2.5 litru v sestivalci. Takze?

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  21. 12. 2019 03:48

Rizikové je AAA, ne diesely

Odpovědět  |   | 
Streamer  |  22. 12. 2019 09:22

Máme tam odtud fabku a oktávku a jako celkem držáci ;) cca 4 roky bez velkých oprav

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 12. 2019 15:52

A já kupuju nová auta a taky nemám žádné velké opravy. Přesněji řečeno v průběhu 6-7 let každého žádné opravy.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  23. 12. 2019 11:48

když tim najedeš 1000km/rok tak se toho moc nepokazí

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  23. 12. 2019 20:00

Podle sebe soudím tebe, co?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  21. 12. 2019 09:49

A v čem spočívá ta takzvaná dieslová rizikovost, nic konkrétního nenapsali, asi vědí proč. Pokud je diesel v dobrém technickém stavu a správně udržovaný, není problém. Problém dieslům dělají borci v Octáviích tédéí myslících si, že jezdí za pět a nemusí-nedělají žádnou údržbu a hulí a hulí, víc je nezajímá. Maximálně se bez nejnovějšího Eura (u současných ojetin) nezajede do německých center měst a bude se parkovat někde na předměstí. Každý musí zvážit sám, jestli něco takového bude potřebovat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 12. 2019 13:04

Slusny/opecovavany naftak plnici vyzadovane emisni limity - mimo mesta/zony s prisnejsimi limity - udela lidem jeste spoustu dobre sluzby.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 12. 2019 13:13

No treba rizikovost v Nemecku spociva v tom ze vas s tim nepusti do centra mesta. A samozrejme to brzo prijde i k nam. I kdyz u vas na vesnici to bude jeste par let v klidu

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  24. 12. 2019 09:12

Viz poslední a předposlední věta. Žádné samozřejmě není.

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  21. 12. 2019 20:25

Rizikové diesely? Nemělo by před tím stát slovo údajně? Nebo jsme už opravdu přijali za pravdy výmysly klimaalarmistů o moderních dieselových motorech? A rada zdarma - pokud se stát chce zbavit tzv. rizikových dieselů. stačí snížit spotřební daň benzínu na polovinu.

Odpovědět  |   | 
Luppe  |  21. 12. 2019 21:16

To je zase blábol článek, rizikové neprodejné diesely z Německa))) hlavně že se v Německu zase v posledních měsících zvýšil jejich prodej

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  22. 12. 2019 10:25

No samozřejmě, jenom se čekalo až se domluví pravidla hry a začne se podle toho vyrábět. Diesel splnící nejnovější emisní normu do města smaozřejmě bude moc jezdit, takže je to spíš větší motivace k jejich koupi a taky tedy větším prodejům. Né že něco někde končí, něco se úplně zakazuje, jenom klasické strašení v rámci té své pravdy a propagandy. Nebát se a nebaštit jim tak všechno, v něčem pravdu mají, čipaři a odstraňovači filtrů pevných částic se snad konečně chytí za nos. Dál už ale těmhle ekopošukům dochází munice, ono se to zase zklidní a zůstane z toho jenom rozumný kompromis a čistší vzduch.

Odpovědět  |   | 
Harrison  |  22. 12. 2019 21:03

Asi tak! Chtěl jsem si dovézt BMW 535d řady F a ejhle! Ceny zase stouply nad 11000 Eur, takže si holt budu muset počkat..)))

Odpovědět  |   | 
Igor  |  22. 12. 2019 09:07

To snad nemyslí autor článku vážně ... nadpis "ceny ojetin rapidně stouply" = ojetiny jsou dražší. A v článku se dozvíme že se zvýšila průměrná cena nabízených ojetin = v nabídce jsou dražší ojetiny.

Odpovědět  |   | 
Radkos  |  22. 12. 2019 09:16

To dává smysl, ekonomika roste, všechno se zdražuje, bohužel. Furt lepší než dát třeba míč za nový ne?

Odpovědět  |   | 
Paolo Cottani  |  23. 12. 2019 05:09

Bodejť by nevzostli ceny ojetin podle největšího autobazaru, když stouply i zisky toho samého autobazaru. Hlavně jde o to, že pračka peněz něco stojí a herci jsou také drazí. Zkuste tam prodat svoje auto. Nebo ho koupit. To je hotové Národní divadlo. Z kseftu s AAA auto vyleze člověk, jako vítěz, aby se potom probral a zjistil, že ho doslova oškubali minimálně o 20000. A nedej bože, když to chcete reklamovat pro nějakou závadu přes jimi doporučované pojištění závad. To se dokonce dozvíte, že se na závady nic nevztahuje. Stát to podporuje, protože v tom mají prsty i politici.

Odpovědět  |   | 
David  |  23. 12. 2019 06:15

Přesně tak,já tam byl také pro auto,jenže jsem si vzal odborníka,testr na lak počítač atd,prověřené a nebourane.........Opak je pravdou,bourane že 3 stran bez někoho znalého ani náhodou AAA ani náhodou!

Odpovědět  |   | 
Filda  |  29. 12. 2019 11:18

To já s kolegou co má autoservis jsem byl v áčkách a zase dobrý, asi jste neměl den nebo nevím

Odpovědět  |   | 
Jana  |  31. 12. 2019 01:32

Zdravím. Máte někdo zkušenosti s Vans Centre? Slyšela jsem chválu od známého, ale docela ráda bych se ještě poptala dále. ;) Díky. https://www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni...

Odpovědět  |   | 
Kamila  |  04. 01. 2020 19:16

Zkušenost nemám, ale proč nenakoupit u nás? Kort když tu jsou bazary typu AAA Auto kde mají ohromný výběr aut za celkem solidní ceny?

Odpovědět  |   | 
Lucie Vaňková  |  09. 01. 2020 12:54

Právě u nich mi manžel kupoval ojeté polo a já jsem naprosto spokojená. Auto mi slouží už 2 roky bez závad, což je super

Odpovědět  |   | 
Dominik W.  |  02. 01. 2020 18:27

Ceny ojetin mi nepřijdou nijak závratné, řekl bych, že v minulosti to bylo horší. I když se mě to moc netýká, momentálně mám 2 měsíce starou fabii z AAA a mám na pár let vystaráno

Odpovědět  |   | 
Strops  |  06. 01. 2020 11:38

Přesně tak, stačí prostě něco staršího a ojetýho a né hned jezdit v něčem vyvoněném

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  06. 01. 2020 13:51

Souhlasím s Vámi. Hlavně při dnešním velké výběru v autobazarech. Jednou jsem byl na pražské pobočce áček a musím říct, že výběr opravdu neskutečný. Samozřejmě jsem odjel s novou octavkou a ta mi jezdí do teď takže spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Horst Buchta  |  15. 01. 2020 20:25

To zdražování není zas tak horké, když se mrknete za kolik se dají koupit jaké vozy, tak je to pořád super. Letos plánuji obměnu vozu a určitě navštívím zmiňovaná AAA Auto, proč? Obrovský výběr a solidní ceny

Odpovědět  |   | 
Ludmila Barašová  |  25. 01. 2020 21:27

Řekla bych, že s cenami to bylo mnohdy i horší. Teď to naopak celkem jde. Hlavní je, že je z čeho vybírat. Loni jsem navštívila pražskou pobočku AAA Auto a tolik aut pohromadě jsem snad ještě neviděla. Podle mě, si tam musí vybrat každý. Sama jsem odjela se zánovním polem do které jsem za celý rok nemusel vrážet žádné peníze navíc, takže spokojenost

Odpovědět  |   | 
Dejw  |  31. 01. 2020 12:52

Přesně, očividně se to "ohromné zdražování" nedotklo áček, jelikož co koukám, tak si tam stále drží pěkné ceny.

Odpovědět  |   | 
Václav Nechala  |  10. 02. 2020 13:09

Diesly pryč. Díky bohu za hybridní/elektro vozy. Momentálně dost pokukuju po e-golfu z áček, za ty peníze se ta koupě rozhodně vyplatí, jelikož dle mého je právě v těchto pohonech budoucnost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry