Ceny nových vozů u nás výrazně klesly

21 komentářů

Brouk
21. března • 17:23

Zvlastni, dnes pisou v MF Dnes, ze ceny aut se za posledni pulrok zvysili. Tak kdo ma pravdu???

Brouk
21. března • 17:27

Jeste dodam, ze tato informace se tykala cen aut v Cesku.

alambert
21. března • 17:13

podle mě těch uvedenejch 20 000 neni až tak moc. představoval bych si víc... přád jsou u nás auta skoro nejdražší....

Hans
21. března • 8:49

Ano ceny základních modelů snad všech aut jsou u nás o něco málo nižší než v západní části EU. Ale na druhou stranu lépe vybavené vozy se silnějšími motory jsou u nás zase dražší. U některých jako je třeba Toyota/Lexus je to až do očí bijící. Oškubaný model auta s maximálně staženou cenou je dobrý do reklamy se sloganem Již od....... Takovou verzi si stejně koupí málokdo a jakmile ji začne dovybavovat cena astronomicky roste a automobilka si mne ruce.
Výhodou našeho "chudého" trhu je, že se zde stále prodávají hodně předchozí modely jako Punto Classic, Clio Storia, Astra Classic, 206..., které stlačí cenu dané třídy dolů a nutí tak prodejce nových modelů zlevňovat aby zákazníka nalákali na nové vozy.
A pak je tu ještě jeden faktor a tím je domácí automobilka. Bezmezná důvěra a zájem o vozy Škoda, nutí řadu ostatních dealerů jít s cenou svých vozů pod cenu Škodovek, aby je u nás vůbec prodali. Typicky Renault. Clio nebo Megane je u nás díky akcím výrazně levnější než v domovské Francii, ale i třeba Německu. Stejné je to u Citroenu nebo Fiatu.

Pavel
21. března • 7:22

Čemu prosímvás říkáte cenová válka ? Mám pocit, že je to soutěž o to, kdo bude nejdražší. Až se ceny u nás budou alespoň blížit cenám např. v USA, pak uvěřím, že cenová válka, jak ji chápu já, začala. Zatím jsou auta v Evropě, a u nás především, příšerně předražena.

OldaX
21. března • 8:09

Tak si k cene americkeho auta pricti DPH, kterou maericani neplati, a dostanes se taky nekde jinde s cenou....

Brouk
21. března • 17:21

americani plati dan 6 %... a ejhle, jak jim to funguje.

jet
21. března • 12:58

Nabizi se otazka: A proc tuto dan musime platit my?3-[

kl
21. března • 8:33

...navic k tomu pridej na mistnim autum, ve srovnani s evropskymi modely, vybrakovany modely a okamzite prestanete remcat na ceny. Tolik sebevedome se tvaricich aut, ktere jsou jak z tvrzeneho papiru, jsem jinde nez v Americe nevydel. Kdyz jsem pak videl vysledky americkeho -crashe Ford Escape, model.rok 2001, zamrazilo me a predcilo to moje nejvetsi chmury, ktere jsem po celou dobu pouzivani pri tamnich cestach. Navic vam zarucuju, ze evropskou karu v pujcovne sezenes opravdu jen s velkou namahou, proc asi...ne, ne, dejte pokoj s Amerikou;( ja ty "nase evropsky mazliky" platim rad => ceny jsou odpovidajici vlozenym prostredkum a pomercena/vykon rozhodne nejvyssi

Brouk
21. března • 17:20

mas pravdu, napr. takovej chrysler 330c, ten je vybrakovanej, i motor ma slabej, jen V8 5.7L. Za 1,4 milionu koupis evropske auta silnejsi, vetsi, i vybavenejsi. treba 2 oktavie 1.9 TDI...

kl
21. března • 8:34

...samozrejme "nevidel";)...ale to neni podstatny;))

21. března • 6:46

Chevrolet Spark můžete koupit už za 149 900 Kč viž třeba www.chevroletdedek.cz :-D

Vladik
21. března • 19:52

Ale bohužel výbava jakou bych bral s automatickou převodovkou vychází na 250000,- to si mohu koupit Kolínskýho prcka, ale není to špatný, kdo to má jen na ježdění a nepotřebuje kravinky tak si koupí levný auto, záleží kolik přeplatí na leasing

LK
21. března • 9:36

Líznutej, takže výsledná cena bude někde k dvěma stům tisícům...

Petr
21. března • 15:26

No i kdyby ale ještě za dob DAEWOO stál Matiz třeba 200 000 a když jsi si ho vzal na leasing tak tě to vyšlo třeba 250 000 Kč... takže pořád je to super nabídka.... To samé třeba AVEO Sedan od 199 900 Kč....

Honza
21. března • 17:47

Tady je potřeba říct, že u některých vozů je sleva v případě leasingu třeba kolem 50-ti tisíc. Tzn., že když má někdo hotovost, tak je výhodnější dát třeba akontaci 70%, prostě tu maximálně možnou a vyjde Vám úrok třeba 10 000 Kč, i kdyby 20 000 Kč, + nějaký poplatek za uzavření smlouvy, ať nežeru celkem 25 000 Kč, tak jste pořád v plusu 25 000 Kč, a to nepočítám pojištění, které u vozu na leasing vyjde daleko levněji než kdyby jste ho sjednávali sami, nepočítám-li nějaké bonusy či známé u pojišťovny. Takhle to chci udělat u Renaultu, kde Clio stojí hotově 250 000 Kč, ale na leasing 200 000 Kč. Úrok při 70% akontaci je cca 10 000 Kč, takže i s poplatkem za uzavření smlouvy jsem cca 35 000 v plusu :-))
Jediné riziko je to, že nejste vlastníkem vozu, ale pouze nájemcem, jo a zůstatková hodnota je 1000 Kč bez DPH, ne jako u Škodovky. Takže je to na každým, jak se rozhodne. Ale balamucení, že si to leasingovka vybere opět na úrocích je někdy mylná. Samozřejmě pokud si nebere auto s 10% akontací.

qq
22. března • 7:43

Tak jsem si jednou nechal spocitat k autu za asi 450 000 nabidku, vychazelo to, ze pri leasingu i v pripade, ze zaplatim 400 000 a pujcim si jenom 50 000, stale bylo nutne zaplatit pujcenych 50 000 + 100 000 zisk. Proste to leasingova spolecnost mela napocteno na 100 000 zisk. Zda si pujcim 450 000 nebo jednu JEDNU korunu bylo uplne jedno. Nebyl tam urok jako v bance v procentech!!!:-O Pokud b bance zaplatm 10-15 procent uroku, tady to bylo asi 200 procent.

PETR
22. března • 7:04

Přesně tak... konečně někdo kdo to pochopil.... to je snad normální že přeci chtějí úrok když to auto koupím za normální cenu a půjdu do banky si půjčit tak taky zaplatím úroky, ale z tý vyšší částky a pojištění koupím za daleko vyšší cenu... to že to auto po splecení nevyjde 149 900 nebo třeba CLIO 200 000 Kč musí být přece jasný každýmu trotlovi:-) Právě poslední dobou mně leasingy přijdou jako nejvhodnější forma financování aut.... protože prodejci automobilky i leasingovky tam cpou peníze aby jste si koupili právě to jejich auto s jejich leasingem.... nesmíte však být typicky český zákazník a porozhlídnout se kolem sebe a nejenom vlízt do salonu Škodovky ale porozhlídnout se kolem sebe.... a vybírat... a počítat...

Ráďa
21. března • 12:38

Ne Spark je opravdu za tolik, já ho sice autem nenazývám, ale opravdu je za 149 peněz.

zden
21. března • 16:27

ale prdlačky, to je cena pro pitomce, cena v hotovosti je 185 000 a cena na leasing je jeste o neco (o dost) vyssi, akorat delaj marketingovej trik, ze to to, co strhnou z ceny, tak nacpou do poplatku za lizing

vita
22. března • 20:33

Co je výhodnější líznout?? cenu 149tis nebo 185tis ??

Doporučujeme

Články odjinud