Kdyz jsme u slova 'cockpit'. Napada nekoho historka, nejlepe bizarni, jak vzniklo?'Cock' je anglicky kouhout + jeden ponekud vulgarnejsi vyznam a 'pit' je dira, jama
....vzniklo uplne jednoducho. Ak si pozriete ktorukolvek kabinu klasickeho lietadla /pozor, napr.moderne ruske stihacky maju hmatove joysticky a senzor na helme, ktory snima pohlad pilota/, bude Vam vsetko jasne.
Nema byt delka spis 564cm (nez 464)?
To není Maybach :-DQ7 měří 505,2 cm
myslím si, že Kodiaq, sa má čo učiť.
No možná by se třeba mohl PSA od Škodovky naučit, jak udělat pořádný infotainment. Na papíře sice PSA Škodovku válcuje, a na fotkách je mnohem víc cool, ale realita běžného užívání je poněkud jinde. Mé detailní zkušenosti plynou z aktuální 308 a C4 GP, nicméně podle toho, co jsem viděl, tahle verze v 3008 a 5008 se moc neliší.Doba odezvy - klidně i několik vteřin. Zvlášť pokud pouštím např. navigaci hned po startu. USB s cca. 20 GB muziky si základní Škodovácké radio načte a pustí mě na něj řádově za 5 až 10 vteřin po zasunutí. Systém u PSA potřebuje klidně víc, než minutu, než mě na ten disk pustí.Intuitivnost - zkuste si spárovat mobil, definovat oblíbené kontakty, otevřít si seznam posledních hovorů... Tam kde ve Škodovce stačí dvakrát ťuknout a všechno je jasné, tam u PSA zoufale bloudíte v nelogických sekvencích a čekáte na pomalé odezvy. A kdo proboha vymyslel, že točítko na volantu neovládá hlasitost, ale seznamy voleb?!Nejsem fanouškem Škodovky, sám mám doma právě ono C4 GP a jsem s ním spokojený, velký displej místo budíků je fajn, ale ovládání a celé prostředí jako takové, to je pro ostudu.
Třeba by ho Peugeot mohl naučit 4x4 :-P
Kam se na tohle hrabe nějaká Škoda,Peugeot je jasně lepší!
...a co ak je zakaznikova poziadavka na univerzalne auto, ktore n-e-m-u-s-i mat 4x4, co ostatne zameranie modelu absolutne splni? Skuste nazivo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.