Tomu týpkovy co tu vychvaluje ten korejský křáp bych vzkázal že Golf v základní výbavě je bezpečnější a spolehlivější auto než korejský CEEDník v plné palbě.
Ja tomu hovorim KIA N´EED (kianid)...
V lete jezdim zasadne MHD - neb slecny nazbroji a je nac koukat.
Slečny nazbrojí – výborně jsem se pobavil. Je fakt, že někdy to dá sakra práci se v létě ve městě nenabourat.Jinak k tématu jen tolik, že je stále obrovský nadbytek výrobních kapacit, takže je taky obrovský problém prodat. Ceny půjdou ještě dolů. Respektive možná nepůjdou, ale bude to jako u internetového připojení – za stejnou cenu čím dál rychlejší, u aut to bude za stejnou cenu čím dál kvalitnější a vybavenější.
Auto zkracuje život (jeden vesnický fotřík jezdí i 50 m daleko od baráku na pole) a žrout peněz (auto, pojištění, palivo, opravy, dálniční známky - u někoho pokuty - a další výdaje). Jak daleko jste schopni dojít za den pěšky? Pro mě 20 km není problém ... Jet autem mimo město do vzdálenější destinace (případně při časovém presu), to ještě chápu ... jezdíte po městě? No fuj, styďte se! Jste invalidní? Ne? Ale za pár let budete ... (pro šťouraly, řidičák mám a platný)
To je sice pekne, ze se v clanku zminuji ceny "od". Nejlepsi srovnani by bylo, kdyby se definoval nejaky standardne vybaveny model (pripadne vic stand. modelu - economy, classic, comfort), napr. model classic: klima, airbagy vpredu, ABS, el. okna vpredu, centralni zamykani, posilovac rizeni, zadni tribodove pasy, calouneni ve dverich, zadni sterac, rezerva, zadni kryt kufru, predni mlhovky (porad nechapu proc je problem prikoupit predni mlhovky a klimatizaci do zakl. modelu). Potom bychom mohli srovnavat.
Ano a do toho se zamíchají různé slevy a akční nabídky a objektivnost takového srovnání se obrací v prach.
V přehledu jsou uvedeny vždy stejné motorizace a výbavy. Jedná se vždy o nejlevnější, chcete-li základní oholenou výbavu, aby srovnání bylo objektivní a ukázalo za kolik lze koupit nejlevnější verzi modelu. Ceny jsou uvedeny při platbě v HOTOVOSTI, nikoli při leasingu (tam se lze dostat na cenu i 129.900 Kč, ale klient v důsledku přeplatí mnohem více). Do přehledu jsou zahrnuty běžné ceníkové ceny, takže se v praxi dostanete při vyjednávání i o něco níže, popř. získáte něco k vozu zdarma. Nárazové slevové akce (kratší než měsíc) nás nezajímají. Srovnání je objektivní a nejkomplexnější v Česku. Nikdo jiný takto podrobně ceny nesleduje a věřte, že to zabírá hodně času ...
Tak už vím, proč jsou auta stále levnější: včera jsem jel kámošovo FII HTčernéP, za kterou dal předloni 205k. Když pominu věci jako žádný motor, brzdy ani kola, tak to v čem se musí jezdit uvnitř (nechci to nazývat interiér) sem nežral a jsem rád, že jezdím v FI B-]
jojo rikam to uz dva roky ze ceny pujdou niz a niz a to bylo kdysi smichu... holt stejne jako u nemovitosti, party uz davno skoncila a nastoupila po letech zase tvrda ruka trhu, lidi maj hloub do kapsy, auta jsou zbytne zbozi a konkurence az nezdrave obrovska, rekl bych ze vyrobcu zacina byt vyrazne vice nez v budoucnu je schopen trh pojmout.... ale do toho vseho nesmyslne predrazene perly jako Logan MCV, ktery si dovoluji v jedine smyslupne vybave tj. s klimackou nabizet za silenych 260, kdyz covek muze koupit za 280 Ceeda SW s klimkou, snad to panum od Dacie dojde ze uz rok jsou cenove naprosto mimo, videl bych ho tak na 220-30, to by mohlo ospravedlnit ten brutalni kvalitativni a motorovy skok dolu... mno nic, jsme klidni, pristi rok bude jeste levneji, kdo nespecha bude spokojen.... tedy pokud se nenecha zblbnout placenou medialni masazi jak jsou auta a nemovitosti na dne, ostatne jako posledni dva roky kazdy mesic.....
to lulinak: Když už chceš operovat s číslama, tak si je necucej z prstu. Logan MCV s 1.6 64kW výbava Arctica stojí 256.000,- a nejlevnejší Ceed SW s 1.4 66kW výbava Fresh stojí 265.000,- + klimatizace 25.000,- a jsme na 290.00. A to nemluvím o tom, že dostaneš auto s černýma zrcátkama, klikama a bez rádia. Cenový rozdíl 34.000,- není zrovna zanedbatelný ;-)
No....zas to ber takhle. Předloni byly auta levnější, vloni ještě levnější, letos ještě levnější a ty bys čekal ještě na příští rok. Člověče, to už bys 4 roky chodil pěšky :-))
pravda ..ale pobavil sima "klincom" u MCV ze 260k je premrstene- suhlas, ale potom napises ze realna cena 220k ?!?!?!to auto ma realnu cenu hlboko pod 200k,m tak zaklad za 150k a plna palba max200kinac to auto je odporne a zaostale za tu cenu to kupi fakt len magor !!!!!!! :-(
Měli by hlavně taky slevit na větších vozech, kde je hlavně cena přemrštěná. Za auto o pár cm větší chtějí automobilky o statisíce víc, viz třeba Fabia vs. Octavia. Nevěřím, že těch pár plechů navíc stojí tolik...
V tom prehledu mas auta tri ruznych trid: supermini - Toyota Aygo, mini - Peugeot 207 (sem patri Fabia) a nizsi stredni Hyundai i30 (sem patri Octavia).Vetsi vozy sou pak uz tridy co zminujes v nadpisu: stredni - Passat (nebo Superb) a vyssi stredni - Mercedec E, Citroen C6Ale ty uz sou cenove samozrejme uplne jinde.
Onehdá prosáklo z nějaké pojišťovny že likvidace havarovaného prototypu Superbu stála cca 300 tis.kč. To by mohly být variabilní náklady na 1 auto.
Celkově ty ceny padly dolů dost razantně. Podle mě udělaly dobře ty automobilky, které nevystřílely všechny náboje ihned a mají i nyní ještě nějaký cenový polštář aby mohly i v tomto roce ještě zlevnit a natáhnout zákazníky. Třeba KIA začala předloni a vloni úžasnou cenovou politiku, ale v dnešní době již cenově tak zajímavá není. Uvidíme, zda i tyto automobily mají kam sáhnout.Vybírat dneska auto může byt opravdu adrenalinový zážitek :-)
přesně tak, on třebas Ceed, když se dá na výbavu jakou má Golf v základu, tak je ještě dražší. A nyní, kdy se Focus trend plus 1.6 prodává za 299 000, není jiné volby :-)
tak takych dementov ako ty mam najradsej, pozrel som aktualny cennik oboch Golf v zakladu 1.4 stoji 368 000, ceed vybava active plus 1.4cvvt 314 000, budes sa divit ale ceed ma vsetko co golf dokonca nieco naviac..a to dost posdtatne veci: 1. multifunkcny volant 2. operka laktova medzi prednymi sedadlami s odkl. priestorom, to nehovorim o COMFORT co stoji rovnako ako ten golf a mas to este k tomu na hlinach, dual klimatizacia, elek. okna vzadu, hmlovky TSC,HAC,ESPtakze neviem co trepes od veci LOL B-]
No, tak jednak na Golfa je už rok sleva -35.000,- kterou můžeš odečíst a navíc pokud ho dovybavíš pakety "comfort " a "All in" ( cena celkem 20.200) tak máš naprosto luxusně vybavený vůz levnější než Ceed.:-P
stale nechapes ze to co som porovnal je o 60k lacnejsie!!!!!!!!! a este mas nieco naviac?
Ne nechápu1.4 Golf stoji 333 400, ceed active plus 1.4cvvt 314 980To je rozdíl 18.420,- Kč. Připočítej k Ceedu ESP a jsi ze Žiliny ve Wolfsburgu B-]
nauc se pocitat hochu.
Tady se musím bači zastat: ta rejžová 1.4 je překvapivě slušnej motor. Nevím jak teď, ale nedávno se ještě prodávala 80kW verze, což je jako základní motorizace až víc než dostatečný. U Golfa bych teda navolil jinej motor, základ je imo fakt shitka...
Nová verze má "jen" 66 kW, ale je lépe nastavena. Má více točivého momentu v nízkých otáčkách a je vhodnější pro rodinné vyžití, kdy u 80 kW v kopcích při plné zátěži docházel motoru dech. Posuzovat motor pouze podle výkonu není správné. Upravená verze jede mnohem lépe. To samé platí o benzínové 1.6 v Cee´du.
Nechápu, jak mu s menším výkonem mohl docházet v kopcích dech, zvlášť při plné zátěži. Čekám na vysvětlení.
Původní verze 1,4 neměla dostatek síly v nízkých otáčkách a výkon byl doháněn nahoře. Teď je to o mnoho lepší. Více točivého momentu v celém spektru ot.
Nějak nechápu o čem to plácáš - síla+výkon, jab'ka+hrušky,...?Více točivého momentu v celém spektru - máš pro to důkaz? Nalijme si čistého vína - tady máš průběh "staré" 1.4: lerak.blog.auto.cz ... Vidím tam jen "zaváhání" do cca. 3tis. ot., které může mít nový motor lepší (ale nemusí - máš graf?), ale co mě proboha brání přeřadit do pásma, kde je stará verze vždy lepší? Ono sice maximum má 137Nm v 5000ot., ale zhruba od 3500ot. je dostupných >= 135Nm, což je 99% maximální hodnoty, a to AŽ DO 5500ot.!!!Takže já tam vidím prostor jen do těch cca. 3000ot, tak jaképak "celé spektrum". Kdybys náhodou měl pocit, že ti to dole netáhne, tak ta kvedlačka na pravou ruku pod rádiem ovládá převodovku, která při správném zacházení eliminuje tebou popisované (pochybné) problémy u starého motoru.(Zdroj: lerak.blog.auto.cz ...
LOL, tak to sem nežral: podstatná věc je multifunkční volant nebo snad loketka za 3k? Aha... A co třeba lepší podvozek, 4x4 nebo normální motor. Teho jsem si jaksi v konfigurátoru Ceedu nevšimnul. Zbytkem píčovin, cos vyjmenoval, se můžeš chlubit leda před chátrou na salaši...
tak pokial myslis normalni motor tu starozitnu 1.4 co je v zakladu tak asi nerozumies motorom a za druhe porovnavana vybava KTORA ma naviac multyfunkcny volant a lok. opierku je o 60k lacnejsia !!!!!!!!!! a za druhe co tu pises o 4x4 atp...bavyme sa o zakladu a golf v plnej asi pod 400K nekupis ty mega LOLnajprv tu machrujes jak je golf lacnejsi v zakladu nez ceed skoro v plnej, a teraz tu melies nieco o 4x4, motoru a podvozku.....:-O
Tak zaprvé, já nikdy neřek, že Golf je lacinější než ..whatever, nauč se číst. Reaguju na tvůj vidláckej styl vyjadřování či myšlení a důležitost nějakejch ptákovin vůči věcem, co Kia ani nenabízí. Multilink má totiž Golf i v základu. A o vyladěnosti podvozku u Ceedu mi nevykládej, čas od času mám tu čest...Pokud je pro tebe u auta nejdůležitější, abys ušetřil pár ušmudlanejch desetiklacků, tak příjemnou jízdu B-] Čímž netvrdím, že to, co nabízí Ceed za relativně málo, není OK.
Jenže pod 400k koupíš Golf a digiklimou, 9 airbagy, alu. koly, tempomatem, ESP atd. za 363.200,- Kč.A s motorem 1.2 TSINehledě na to že při následné koupi má VW daleko větší prostor pro slevy. Takže asi tak...
neumis pocitat
Tak tohle je pekny nesmyl. Golf ve srovnatelne vybave vychazi o 50-80tis. draz nez Ceed. Nez placnes takovou hloupost, over si fakta.
ale je..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.