Ceny Golfu V na českém trhu (neoficiálně)

V diskusi pod článkem Volkswagen Golf je král: velký test automobilů nižší střední třídy se objevil anonymní příspěvek s cenami nového Golfu V.

  • Trendline 1.4: 443 100 Kč
  • Trendline 1.4 FSI: 470 700 Kč
  • Trendline 1.6 FSI: 536 100 Kč
  • Trendline  1.9 TDI: 596 200 Kč
  • Comfortline 1.4: 497 100 Kč
  • Comfortline 1.4 FSI: 524 600 Kč
  • Comfortline 1.6 FSI: 590 000 Kč
  • Comfortline 2.0 TDI: 706 300 Kč
  • Sportline 1.6 FSI: 590 000 Kč
  • Sportline 1.9 TDI: 650 100 Kč
  • Sportline 2.0 TDI: 706 300 Kč

Výbavy a další podrobnosti zatím neznáme, ale už pohled na ceny napovídá, že Golf V nebude právě levnou záležitostí. Současný Golf IV 1.4 55 kW se prodává za 399 tisíc se čtveřicí airbagů, ABS a kotouči na všech kolech. Těžko říct, zda bude výbava „českého“ Golfu V stejná jako třeba v Německu.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků