Ceny paliv v Česku vytrvale rostou. Jak jsou na tom ostatní státy Evropské unie?

vrátil jsem se z turecka a napíši vystoupit z EU. Na hlavním tahu benzín 6lir. Tam člověk i to auto tak moc nepotřebuje, dolmuše tam jezdí levněji jak u nás autobusy a hlavně bez jízdních řádů a zastávek. Nikdo jim nic nepřikazuje a vše funguje.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 08:35

Nikto nic neprikazuje... az na to, ze tam maju diktaturu ;)

Odpovědět  |   | 

Žádná diktatura z EU tam není a vše funguje, byl jsem všude, ale do turecka se vracím rád, třeba u nás venku posedíš jen do kolika?

Odpovědět  |   | 

Sjo protože je tam diktatura vod Erdogana ty troubo.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

jaká? soudruhu.

Odpovědět  |   | 
Pepazdepa  |  04. 06. 2019 08:36

A tohle má volební právo...
Vrátí se z dovolený z turecka, je tam levnější benzín a už by vystupoval z unie a vedl to tu jako turkové, no potěš.

Odpovědět  |   | 
k22  |  04. 06. 2019 10:06

Měls tam zůstat....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 10:31

"Úroda sklizena, políčka řádně obdělána, je to hospodářství! Inu, Turecko."

Odpovědět  |   | 

a sekají tam trávu a zavlažují, u nás trávu nesekají, préj není voda.

Odpovědět  |   | 

Všechnu jí vycucnou tepelný elektrárny.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Ta pára co pohání turbíny se ochladí a vrací se zpět do kotle.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 06. 2019 13:30

Že jsi blb, jsme věděli dávno. Ale takhle moc, to by mě ani ve snu nenapadlo.

Odpovědět  |   | 

už dlouho vím, že komunisti jsou přesvědčeni, že jsou chytráci, věděl jsi to už včera, žee

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  05. 06. 2019 10:50

Proč asi tedy taková spousta Turků žije v Německu? Že by je tam snad nalákaly ty vyšší ceny benzínu anebo snad autobusy s jízdními řády a zastávkami? Anebo je tam snad lákají ty příkazy a fungování EU?

Odpovědět  |   | 

Mají rádi zimu.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  06. 06. 2019 17:09

Však si vystup. Bureš ještě hranici nezadratoval.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 08:42

To je zaujimave... Ceny phm v CR neustale rastu.

Pruser je, ze od cca 23.4. cena ropy neustale klesa a dnes je nizsie nez bola zaciatkom marca.

Tu je vyvoj cien phm:
https://www.kurzy.cz/komodity/benzin-nafta-cena/...

A tu je vyvoj cien ropy:
https://oilprice.com/oil-price-charts...

Vsemocna ruka trhu na to akosi zabudla, takze sa vobec nedivim Luxembursku, ze ceny PHM reguluje.

Odpovědět  |   | 
Irbis9  |  04. 06. 2019 14:57

Teď se totiž ceny PHM odvíjí od roční doby, začínají dovolené a budou prázdniny. A to zdražují snad každý rok. Proto s tim cena ropy teď nesouvisí. Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
MW.  |  04. 06. 2019 15:03

pred par lety byla ropa chvilemi I za 100USD a nejak zapomneli zlevnit od te doby... takze nema vyznam moc analyzovat co jak bude...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 15:03

Prazdniny nezacinaju od polovice Aprila.

Odpovědět  |   | 
vana  |  04. 06. 2019 09:55

Jestli jsme na tom v rámci EU dobře bych neposuzoval jen podle ceny PHM, ale i podle výplat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 10:07

Kolko litrov benzinu si mozem kupit za priemerny plat. To budu, panecku, vtipne pocty :)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 06. 2019 10:36

Před chvílí vyšel článek, medián průměrné mzdy je 27.582 Kč, což je nějakých 21.000 Kč čistého, což je naprostá katastrofa. To už není ani 1/3 germánské mzdy. Ale mě to nijak nepřekvapuje, protože přesně takhle měly skončit všechny postkomunistické země. Levná pracovní síla pro nadnárodní korporace. Smutné.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  04. 06. 2019 10:52

Před časem byl zajímavý článek, jak Němci jsou připravení sem stěhovat krom montoven i kancelářské pracovní pozice s vyšší přidanou hodnotou. Jenže, nejsou lidi. Jazyková vybavenost, odbornost, atd. Docela zajímavé čtení. Japonci si za poslední léta opakovaně stěžovali u vlády na konkrétní nedostatky a problémy, které brzdí jejich investice. A takhle bychom mohli pokračovat. Jsme tam, kde jsme, kvůli sobě. Němcům je jedno, jestli se nám bude dařit. Když podražíme, natáhnout rychlou žaleznici třeba do Turecka a je to. Banky prodáme, vodárny prodáme, dotace dáme soukromníkům, aby se navzájem sežrali, ne do infrastruktury. Čím jdeš výše, tím víc se musíš snažit.

Odpovědět  |   | 
//  |  04. 06. 2019 11:32

tak lidi si zvolili dotačního bolševika, takže to chtějí..pravda je že základ jsou pořádný silnice, e-goverment, rychlé soudy či internet a vzdělané obyvatelstvo, alespoň s angličtinou, což u nás :d ale můžem si za to sami..

Odpovědět  |   | 
MW.  |  04. 06. 2019 12:10

Však vyšší přidanou hodnotu poskytujeme např. v IT, německé firmy tu mají spoustu poboček. Samozřejmě že by bylo vhodné aby jazykovou vybavenost na dostatečné úrovni mělo víc lidí v jiných oborech - určitě by se pro ně v současné době práce našla. Mám pocit že vládě vůbec nejde o vzdělanost obyvatelstva - jsou rádi že jednou za pár let slyšíme na koblihu a o chlup vyšší důchody. Máme oproti Mongolsku štěstí že jsme uprostřed evropy a jen se vezeme, neinovujeme.

Co se týká škodovky tak situace je teď zvláštní, neustále se prezentují nové modely,projekty ale fakt je ten že němci si chtějí držet výrobu baterií pro elektrovozy a kompletace elektromobilů už prostě nebude tak technicky náročná, bude tam menší počet kroků, dílů takže jestli koncern čeká krizi kvůli "elektromobilům" tak je logické že následky ponesou především závody a značky mimo mateřské německo. A projekty v indii a rusku které škodovka dostala na starost výdělečné zatím nejsou a nejde to tam podle plánu. Možná tak byl jeden z posledních roků kdy se nadšeně psalo o platech,bonusech který každý dělník ve škodovce měl.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 12:42

Skoda je specificky pripad - je to firma, ktora ma 100% zahranicneho majitela, ktory rozhoduje o zivote a smrti kazdej skrutky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 06. 2019 12:51

Najvacsi problem na samotnom trhu prace u jednotlivcov je jazykova vybavenost, ktora brani domacim zastavat vyssie pozicie, ta teda ovplyvnovat hiring, platy atd.

Kopec ludi si pise 'aktivna znalost anglictiny', ale ked otvoria usta, tak je to nieco priserne. Oznacit ich prejav za Czenglish je inflacia. Takze sa neda cakat, ze ti ludia budu zastavat pozicie, na ktorych treba komunikovat na urovni a tak, aby druha strana rozumela.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 11:39

cena benzínu a nafty mě netrápí mám teslu a jezdím zadarmo elektrika se rodí přece vzásuvce

Odpovědět  |   | 
pop  |  04. 06. 2019 12:02

Polsko včera u hranic 5km Lubawka 95 = 5,25zl x 6 = 31,50 Orlen=Benzina čr

Odpovědět  |   | 
pop  |  04. 06. 2019 12:03

a to mají myslím větší DPH 22-23%

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 12:42

mají nižší spotřební daň. Spotřební daně by se měly v rámci EU sjednotit.

Odpovědět  |   | 

"Ceny paliv v Česku vytrvale rostou."

Výborně, pohřeb spalováků dostává další vydatnou pomoc od samotných olejářů.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  04. 06. 2019 18:24

no jasny, uz vsichni letime si koupit ev Konu za mego, ta je totiz skoro zadarmo.

Odpovědět  |   | 

Prober se z diskotéky naivko, v ČR si skoro nikdo nový auta nekupuje.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  05. 06. 2019 10:42

Že by si těch cca 60.000 nových aut za 1Q 2019 (např.: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/za-tri-mesice-s... ... ) koupil jen 1 jediný člověk, což by byl vlastně skoro nikdo?

Odpovědět  |   | 

Si aspoň přečti ten článek celej než začneš něco plkat ty úvaho

"Celkem 72 procent osobních aut nakoupily firmy a zbytek soukromé osoby."

Takže těch 28 % co si koupilo funglovku ze svý uškudlený vejplaty je ohromucích 16800 lidí což je usmolenejch 6,8 % z celkových cca 250 000 nových registrací aut za rok 2018. Teda dost tragickej výsledek nemyslíš ňoumo? Takže pokud si kdy někdo poběží koupit nový auto tak to bude maximálně 7 % obyvatelstva. To je fakt směšný množství

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

A příště se aspoň nauč uvažovat než něco kvákneš.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 13:03

sem píčus a všechny vás vytrolím

Odpovědět  |   | 

To jseš, ale schizofrenickej, tak bacha ať při tom nezabloudíš.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 06. 2019 21:48

mazej na hybrid, tam mas miste ve sve sekte

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  05. 06. 2019 13:35

Vy jste ale nic nepsal ani o firmách ani o osobách, jen: "....v ČR si skoro nikdo nový auta nekupuje".
Tak proč to "skoro nikdo" najednou dělíte na firmy a soukromé osoby? Ve firmách nejsou žádné osoby, které by to mohli vybrat, koupit, aby to mohli provozovat sami nebo třeba i pronajímat k provozu dalším (i soukromým) osobám?
Kdo vlastně ty statisíce u nás prodaných nových aut každý rok provozuje, když ne lidé, tedy osoby? Těch 250.000 registrovaných aut loni "skoro nikdo" koupil jen proto, aby pak s nimi opravdu žádný člověk nejezdil?

Odpovědět  |   | 

A von je Lojza, na kterýho jsem reagoval, kterej si chtěl honem běžet koupit elektrickou Konu za milión nějaká firma?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

nech toho, ztoho se nevykroutíš. Prostě blbě ti to myslí, život je jiný.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  06. 06. 2019 14:55

Kroutis se jako had,ale nejde ti to. Krome toho takovou Ev jebku bych si nekoupil ani za pul milionu natoz za milion.

Odpovědět  |   | 

piš za sebe, tvoje diskuze je naivní tak pro děcka z nějakýho gheta.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  06. 06. 2019 09:17

Třeba záměrně drahne řepka od pána z StB

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 21:01

elektrika je budoucnost v zásuvce jí je dost a nic to nestojí

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwe  |  06. 06. 2019 22:01

no to jsou neskutecne rusty cen... holt nedame za litr 31,50 ale 32kc, takze na 50 litrech zaplatime o neskutecnych 25kc vic... neboli 10 rohliku / 2 plechovkovy píva , nevim co se vlastne resi, jen kravoviny. Jesi je to pro tebe moc drahy, nejezdi, chod pesky, jdi na bus, na kolo, nebo do prdele.

Odpovědět  |   | 
Robin Huhu  |  19. 06. 2019 14:52

Ceny jsou opravdu šílené, nicméně já již dávno přešel na přestavbu LPG: https://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/... a toto řešit neusím. Zemní plyn se drží stále na stejné ceně.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro