Je nutné vzít v úvahu specifika oné doby.
Staré škodovky řady 105/120 byly už téměř neprodejné, nikdo je nechtěl a všichni čekali na Favorita jako na smilování. Jenže očekávané a slibované Favority nebyly. Výrobní linky ale musely běžet a plnit plán, takže se dál bouchaly staré škodule s motorem vzadu, i když je nikdo nechtěl. Ve výsledku potom tisíce zakonzervovaných neprodaných aut stály měsíce na odstavných parkovištích, čekaly na potenciální kupce a zarůstaly do trávy a kopřiv. A co s nimi? Dávaly se na ně slevy a výhodné úvěry. Proto si dokážu představit, že šlo skutečně o Š105, sice novou, ale vyrobenou třeba rok předtím a odstavenou někde na place, prostě neprodejnou skladovku. Také je nutné vzít v úvahu, že k vojákům se za komančů nikdo moc nehrnul, nějak tam ty lidi museli nalákat, proto dostávali na vojenských školách žold, jaký si často poctivou prací ve fabrice obyčejný člověk nevydělal.
Akorát s tím benzínem je to blbost, koncem 80. let stál speciál 8,-Kčs litr, super 9,-Kčs litr. Na dnešní platy si to vynásobte deseti. Jestli jezdíme "za pár korun", tak je to právě teď.....