Prekvapil mne zejmena brutalni propad ceny M5tky oproti predchozi generaci, ktery je skutecne olbrimi. Je fakt, ze za ty predchozi penize byla u nas M5 jen velmi tezko prodejne auto, kterych jezdilo par kousku. S novym modelem a cenou to bude asi docela casty zjev na nasich silnicich.A druha vec ktera mne zaujala je minimalni cenovy odstup mezi X3 a X5, vcelku nechapu pokud si nekdo pri novych cenach koupi zoufalost X3 misto podstatne vetsiho a lepe vypadajiciho rozmerove rozumneho SUV X5.
X5 je v podstatě starý model, tomu odpovídá i cenová politika. Jeho cena pomalu klesá už nějakou dobu. Obávám se že nový model půjde s cenou nahoru i když to bude zase větší auto. X3 dává podle mě smysl hlavně s 2.0d a 2.0i. Je to varianta pro "chudé" kteří potřebují něco většího než trojkové kombi. Jo a X5 se taky vyrábí v Americe a ne v odborářské Evropě.
Však také X5 hodně zlevnilo po vstupu ČR do Unie, protože se snížilo clo na dovoz z USA...
presne tak, X3 je sice dobre auto ale oproti X5 skarede, male a lacno-detsky vyzerajuce.
Mne prijde hlavne prizniva cena u 320d. Je to o cca 60 000,- levnejsi nez faceliftovana A4, ktera, pres nesporny vylepseni nejen optickeho razu, je prece jen uz ze staryho zeleza. Navic koncern se vitezoslavne chlubi motorem 2,0 TDI, kterej ovsem BMW se svym 320d zaslapne do zeme - zrychleni lepsi asi o 1,5s, maximalka o 20, spotreba taky priznivejsi. (vse vuci A4 2,0 TDI). A to je to zakladni model krcici se v koute. BMW jsem nikdy moc nemusel, Bangleho vytvory uz vubec ne, ale nejak jim zacinam propadat...
Tak BMW 3 jako new model je urco lepsi a 103 proti 120 kW je na jizde znat dost,ale kdyz pozorne porovnas vybavu,treba audi ma lepsi klimu a kola v zakladu a vezmes v uvahu,ze na audi se dostane rel.bez problemu sleva 10 procent,tak je audina hned o 140 tis.levnejsi ....nebo se da v podstate za stejnou cenu,mozna i malinko levneji 2.5TDI 120Kw
Lepsi klimu? V cem? V bavoracky D-cku ted v zime topis za 2 minuty .. v Audi cekas na teplo asi 10 minut .. vlastni zkusenost dva dny stara (A4 2.0 TDi, BMW 120d) ..
Myslel sem to tak,ze v BMW si musis za lepsi klimu tj.takovou automatickou,kterou ma A4 v zakladu,priplatit 24tis.,ta moje zprava byla reakce na srovnani ceny A4 a BMW3...ja mam A4 1.9TDI 2003 a topi mi to rekl bych standartne tj. tak do 3 minut,pokud ovsem venku neni minus 15,pak to mozna trva dele....otazka je,jestli ma smysl bavit se o klime ve smyslu topeniv zime
1. automaticko klimu u Bmw vysomruješ zadra. 2. klima v zimě smysl rozhodně má .Už jen pro to ,že se o nic nestaráš a el. reguluje sama vše jak má.
No kazdopadne te stejny BMW,ohledne vybavy vyjde tak o 150tis. draz nez A4...Jasne,ze ma klima vyznam,odmlzovani atd.,ale pokud se bavime o topeni,tak to ji mit nemusis
Ale blbost. Klima rozděluje vzduch. Přece nemusíš regulovat jestli na nohy nebo na hlavu.Klima má nastaveno 20c a stará se jak to nejlépe vytopit.
Jezdíte někdo v 3kové verzi? Jaké jsou jízdní vlastnosti, hlavně teď v zimě?Jezdím už dlouho s předním náhonem a naposledy se zadním jsem měl kdysi žigula,v zimě jsem musel povinně vozit pytel cemnetu v kufru.Nebo mají novější BMW náhon na předek? Dík za info.
Mam 3er (E46), letos jsem dvakrat nevyjel zasnezenej kopec, jednou zapadl v zavejich. RAdeji ted jezdim v Subaru.
Všechna BMW bez výjimky mají náhon na zadek, případně na všechna čtyři. Zadní náhon není problém, auta mají ve standardu stabilizaci. Moje zkušenost přesto hovoří tak, že něco, co s předokolkou jakžtakž vyjedu, se zadokolkou jen tak tak nebo vůbec. Letos jsem s MB-C docela silně zapadl do závěje; stejnou cestou těsně přede mnou předokolka projela - pravdla, měla užší gumy a vyšší podvozek.
Novy silnicni zakon vzhledem ke stavu ceskych silnic predepisuje 4x4 jako povinnou vybavu
Myslim ze hodne zalezi na zatizeni. Zatimco cim vic zatizis predokolku tim min toho vyjede, zatizeny zadohrab pak vyjede vsechno. U BMW se navic snazi rozlozit hmotnost lepe, ikdyz je vuz nezatizeny. A navic se zadohrabem si uzijes v zime daleko vic srandy, jen je potreba to dostat do ruky
Pravda na ty sračky na silnici jsem se těšil od loňské zimy. Základ na zimu 1. zimní pneu ,zbytek udělá stabilizace + řetězy do hor samozřejmost. Ale nikdy nezapomenu jak jsem s letníma v Praze zapadnul.
Si BMW dela srandu ne?Dyt je to silene drahy!To mercedes ma mnohem levnejsi veci ,nebo audi ale tohle je humus jak to ma drahy!!!
Kde nabízí 257kobyl za 1100k ?. Nejlehčí 6 válec na trhu. 0-100 za 6.3s?? Není to ani MB ani AUDI. Vezmi kvádro z tanečních , polej se kolínskou, zajdi k prodejci, sedni do prvního auta v showroomu , nasaj tu vůni funglovky a pak kecej nesmysly. a nezapomeň ,že u MB tě čeká kua drahej servis.
Jo ta trojka dobry,to je cena jako v Nemecku...ale proc je u nas petka pri prepoctu kursu skoro o deset procent drazsi pri stejny vybave???V ceniku BMW je sice napsano ,ze je prepocteno dle nejakeho kursu k euru,takze by clovek mel dojem,ze dneska,kdy je euro 29.50+-,bude sleva...ale tu prodejce nedava...to na Slovensku vezme cenu v eurech a dava ji dle aktualniho kursu...to same MB,u nas fixne,na Slovensku dle kursu a navic tri roky servis zdarma...takze kupujte BMW a MB...ale v Nemecku...BTW.X5 i v novych cenach u nas o 150tis.draz....DPH v Nemecku jen 16 a u nas 19 beru pri vypoctech v potaz.Navic u nas sleva z marze tak do 5procent,v Nemecku bezne 7-10..napr. AUTOReichel BMW a jiste i dalsi...
budeš se divit, cena se přepočitava dle kurzu ke dni, ke ketrymu je vydana nemci faktura.
A kterej dealer to udela podle kursu??...Bychl,Autec ani Renocar ne...zato mi nabizeji koberecky a trojuhelnik zdarma
Dražší jsou i další modely, namátkou 1er, Z4...
Ja bych to videl jako problem v dovozci...ale do toho nevidim a sam je dovazet taky nebudu...kazdopadne Audi je v tomhle priklad opaku,ceny konkurenceschopne,slevy z cen bezne a mnoho akcnich nabidek....prodej BMW mi u nas prijde neprofesionalni a absolutne bez konkurence....ma nekdo pozitivni zkusenost s koupi BMW u nas...v ohledu ceny,nabidky prodejce?????????
Ve Zlíně u Synot Auto a.s. - skvělý přístup prodejců a servisu, seriózní jednání. Maximální spokojenost, s prodejem jdou nahoru rok od roku.
Tady, velmi pozitivní... AuTec JeremiášovaSleva značná - ale až u 2.auta (X5, v r.2003) - prostě musíš zkoušet víckrát (ale kolik to dělalo to bych asi neměl zvěřejňovat, aby pak tam lidineříkali : Já chci taky ......tis. dolů )
spis Bychl..................zaleti na prodejci, a tak......pokud chces co nejnizsicenu, tak zkus AutoBase, ty horko těžko plněj plan, tak radi daj vetsi slevu, nez jini......hledej maly dealery
takže kupovat 2. auto u stejného prodejce je příjemější ?
Moja osobna skusenost, 530 dA + vybava , cennikova cena 2 158 000 Sk, predajna 1 650 000 Sk, BMW 730 D + vybava, cennikova cena 3 146 000 Sk, predajna 1 970 000 Sk, kupovane naraz a osobne a do fy kupujeme obvykle BMW. Nielen koli znacke, no hlavne mame najlepsie skusenosti so servisom.
To je velice slušné . No já mám zatím 1.Bmw Compacta .Ale i když stál na samém dně ceníku , oficiální akce byla pěkná (cca 170 000kč sleva vč. výbavy) .+Jsem přikoupil za cca 40 000.- výbavu a dealer věnoval sám od sebe dalších 30 000.-. Tak se mi honí myšlenka na nové 330i za 1100k a zároveň špekuluju na kolik vyjde to co bych tam chtěl mít.
Podobne spekuluju nad 5,chci 525d a za nejlepsi cenu,proc se ma nekdo nakapsovat,kdyz muze bejt vic vybavy,ze jo...Zatim mi to nejlip vychazi koupit v Nemecku za eura...zdejsi prodejci nejsou moc ochotni ke slevam
Jasně - ale i na tom prvním zase dali pár prvků doplňkový výbavy gratis, moc toho nebylo - ale v obou případech to bylo z jejich vlastní aktivity,neříkal jsem si o to... A i jinak s nima spokojenost.
mercedes dava v cene auta servis 6 rokov alebo 160.000km
Zkratka Mercedes na Slovensku si vic vazi zakazniku nez v Cechach
Dát 3,3 mega za M6 je brutalita prvního kalibru. Za ty prachy mám výkonnější a imageovější porsche.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.