Cenové zemětřesení u BMW: vše je jinak

Začátkem března zveřejnilo BMW nový ceník pro ČR. Najdete v němž novou trojku, nové modely řady 5 vč. pohonu všech kol, faceliftovanou sedmičku, Z4 2.0i, ostrou M6 apod. A ceny stávajících modelů šly ve většině případů o poznání dolů. (kompletní ceník)
Cenové zemětřesení u BMW: vše je jinak

Doslova zemětřesení nastalo v ceníku BMW začátkem března. Vypadl starý trojkový kompakt, objevila se nová generace trojkového sedanu, přibyl model 118i, Z4 roadster 2.0i či ostré kupé M6 a v ceníku najdete nové verze BMW 7 po faceliftu. Ceny mnohých modelů byly o dost sníženy, levnější je např. šestková řada, Z4 roadster, X3 a X5, M3 kupé i kabrio, ceny byly sníženy i u pětková řady díky zvýšení výkonů benzínových verzí.

Zkrátka vše je jinak; než jsem zjistil, co všechno se změnilo, bloumal jsem nad ceníkem více než půl hodiny. Naštěstí jsem měl k dispozici jeho starší verzi.

Přečtěte si:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 7 po faceliftu

Nové ceny

Model Výkon
(kW)
Max. rychlost
(km/h)
Cena (Kč) Cena
s automatem (Kč)

Spotřeba
(l/100 km)

Řada 1
116i 85 200 615 000 678 600 7,5
118d 90 201 680 000 - 5,6
118i 95 208 670 000 735 190 7,3
120i 110 217 740 000 805 190 7,4
120d 120 220 755 000 820 190 5,7
Řada 3 sedan
320d 120 225 911 200 976 390 5,7
320i 110 220 841 500 906 690 7,4
325i 160 245 990 100 1 055 290 8,4
330i 190 250* 1 114 000 1 179 190 8,7
Řada 3 Coupé
318Ci 110 219 930 900 996 090 7,4
320Cd 110 221 966 000 1 031 190 5,7
320Ci 125 226 1 028 400 1 093 590 8,9
325Ci 141 240 1 109 600 1 174 790 9
330Ci 170 250 1 236 200 1 301 390 9,1
330Cd 150 242 1 169 300 1 234 490 6,6
M3 252 250* 1 809 000 - 11,9
Řada 3 Cabrio
318Ci/C 110 207 1 125 000 1 190 190 7,8
320Ci/C 125 222 1 223 500 1 288 690 9,4
320Cd/C 110 211 1 200 000 - 6,3
325Ci/C 141 234 1 289 800 1 354 990 9,6
330Cd/C 170 ? 1 335 700 1 400 890 ?
M3/C 252 250* 2 030 000 - 12,1
Řada 3 Touring
316i/T 85 200 853 300 918 490 7,3
318d/T 85 200 904 200 969 390 5,8
318i/T 105 213 923 000 988 190 7,6
320d/T 110 216 960 800 1 025 990 5,9
320i/T 125 224 989 700 1 054 890 9
325i/T 141 237 1 069 200 1 134 390 9,2
325ix/T 141 231 1 164 600 1 229 790 10,1
330i/T 170 243 1 206 000 1 271 190 9,3
330ix/T 170 243 1 303 900 1 369 090 10,1
330d/T 150 237 1 187 300 1 252 490 6,8
330dx/T 150 230 1 275 400 1 340 590 7,8
Řada 5 sedan
523i 130 235 1 173 600 1 238 790 8,5
525i 160 245 1 253 200 1 318 390 8,7
525d 130 230 1 262 800 1 327 990 6,7
530i 190 250* 1 352 000 1 417 190 8,8
530d 160 245 1 361 200 1 426 390 6,9
545i 245 250* 1 882 000 1 947 190 10,9
535dA 200 250* - 1 555 000 8
525xi 160 237 1 332 500 1 397 690 9,6
530xi 190 250* 1 431 000 1 496 190 9,7
M5 373 250* 2 677 000 - 14,8
Řada 5 Touring
523i 130 227 1 250 800 1 315 990 8,7
525i 160 240 1 330 100 1 395 290 8,9
525d 130 225 1 339 600 1 404 790 7
530i 190 250* 1 427 900 1 493 090 9,2
530d 160 242 1 437 400 1 502 590 7,2
545i 245 250* 1 957 200 2 022 390 11,3
535dA 200 250* - 1 631 400 8,2
525xi 160 232 1 408 900 1 474 090 9,9
530xi 190 245 1 507 300 1 572 490 10,1
Řada 6 Coupé
630Ci 190 250* 1 932 000 1 995 600 9
645Ci 245 250* 2 293 000 2 356 600 11,7
M6 373 250* 3 320 000   14,8
Řada 6 Cabrio
630Ci 190 250* 2 186 500 2 250 100 9,6
645Ci 245 250* 2 547 000 2 610 600 12,8
Řada 7
730i 190 244 - 1 998 400 10,1
730d 170 238 - 1 983 000 8,2
735i 200 250* - 2 216 100 10,7
740i 225 250* - 2 173 000 11,2
750i 270 250* - 2 386 000 11,4
745d 220 250* - 2 488 000 9,5
760i 327 250* - 3 535 000 13,4
730Li 190 244 - 2 163 000 10,1
740Li 225 250* - 2 336 000 11,2
750Li 270 250* - 2 553 000 11,4
760Li 327 250* - 3 718 000 13,6
730Ld ? ? - 2 147 000 ?
X3
X3 2,0d 110 198 1 084 500 - 7,2
X3 2,5i 141 208 1 208 500 1 273 690 11,2
X3 3,0d 150 210 1 258 500 1 350 690 8,4
X3 3,0i 170 210 1 285 500 1 350 690 11,4
X5
X5 3,0i 170 210 1 429 000 1 492 600 12,7
X5 4,4i 235 240 - 2 009 500 13,1
X5 4,8iS 265 246 - 2 641 500 13,5
X5 3,0d 160 210 1 460 000 1 523 600 8,6
Z4 roadster
Z4 2,0 110 220 958 700 - 7,5
Z4 2,2 125 225 985 400 1 050 590 8,8
Z4 2,5 141 235 1 076 000 1 141 190 8,9
Z4 3,0 170 250 1 232 000 1 323 190 9,1
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků