Čekáte na Volkswagen Golf osmé generace? Už nemusíte, tady je

Oficiální představení čeká novou generaci Volkswagenu Golf až v příštím roce. Na světě už jsou ale fotky testovacího prototypu s minimálním maskováním.

Aktuálně se u Volkswagenu schyluje ke světové premiéře malého crossoveru T-Cross, souběžně s tím ale stále probíhá vývoj nové, v pořadí již osmé generace legendárního Golfu. Už nyní víme, že si stále zachová modulární platformu MQB, vyroste a první kusy začnou sjíždět z výrobní linky ve Wolfsburgu, kde mimo jiné nedávno došlo ke spuštění výroby Seatu Tarraco, už v červnu příštího roku.

Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii

Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii

Kdekdo mohl očekávat, že Golf moc nezmění své základní rysy a je to vlastně pravda. Přesvědčit se o tom můžete v přiložené fotogalerii, kde najdete pravděpodobně úplně první špionážní snímky jenom lehce maskovaného exempláře. Objevily se na webu twoeggz.com a při pohledu zboku si ani nevšimnete zásadních změn. Viditelný je snad jenom výraznější prolis táhnoucí se po celé délce karoserie pod úrovní bočních klik, snímky ale samozřejmě mohou mást.

VW nám ukázal zbraň pro příští dekádu. Srazí cenu elektroaut na minimum

VW nám ukázal zbraň pro příští dekádu. Srazí cenu elektroaut na minimum

Daleko větší je přepracování přídě. Pokud se skutečně jedná o finální provedení, čemuž napovídají i neoficiální informace, dostane osmá generace Golfu uzounké světlomety navazující na minimalistickou masku chladiče. Pokud tomu tak lze ještě vůbec říkat. Jde o snahu příď opticky snížit, přičemž ruku v ruce s tím jde i „mušlovitý“ tvar kapoty, jako je tomu u Arteonu. Důvod? Lepší ochrana chodců zajištěná větším prostorem mezi motorem a samotou kapotou.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

Zdroje spekulují o tom, že vzhledem ke sportovnějšímu přednímu nárazníku se podařilo vyfotografovat verzi GTI, ostatně vedle světlometu je v masce chladiče viditelné cosi připomínající charakteristickou plaketu. Teorii podporuje i zadní difuzor a dvojice kulatých koncovek výfuku. Ať se jedná o GTI, nebo nikoliv, očekávejme velmi úzké svítilny, které už si automobilka podle všeho „propálila“ sáma. No jen se podívejte sem!

"Nový Golf povede Volkswagen do éry plně propojených vozů s rozšířenými funkcemi autonomní jízdy. Bude mít více softwaru než kdykoli předtím, vždy bude online a jeho digitální kokpit a asistenční systémy budou měřítkem, pokud jde o konektivitu a bezpečnost," řekl Karlheinz Hell, člen představenstva automobilky Volkswagen. 

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků