Čekáte na dieselový Renault Mégane GT? Díky tuningu už nemusíte

Pokud chcete vrcholné naftové provedení nového Renaultu Mégane, v českém ceníku ho najdete, ale pořád u něj je poznámka „k dodání později“. Jestliže tedy nehodláte dále čekat, řešením je nákup slabší naftové šestnáctistovky a následná úprava výkonu. Třeba u společnosti BR-Performance. 

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Ta si vzala do parády jednou přeplňovaný čtyřválec 1.6 dCi, který v sériovém provedení nabídne 96 kW (130 k) a 320 Nm. Po úpravě řídící jednotky se základní parametry motoru zvednou na 118 kW (160 k) a 396 Nm.

Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy]

Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy]

Jen pro srovnání, naftový Mégane GT nabídne také 118 kW, vrchol točivého momentu je ale 380 Nm. Navíc slabší verzi dieselu dostanete s manuálem, dvakrát přeplňovaná šestnáctistovka je dostupná pouze s automatem. Oproti továrnímu GT se pak budete muset obejít také bez řízení zadní nápravy.

Mimochodem stejná společnost před pár dny představila totožnou úpravu také pro větší Talisman. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků