Čekací doba na Ferrari v Česku klesla na polovinu

Čekací doba na nové Ferrari se u tuzemského zastoupení snížila na polovinu. Na nový vůz se v závislosti na modelu čeká tři měsíce až maximálně jeden rok. Uvedl to marketingový ředitel Scuderia Praha Jiří Rozkošný.
Čekací doba na Ferrari v Česku klesla na polovinu

Čekací doby v řádu více měsíců jsou u většiny běžných automobilových značek neobvyklé vyjma modelů, po kterých je vysoká poptávka. V minulosti se například až rok čekalo na novou Hondu Civic. Až na tři měsíce se mohl protáhnout termín dodání žádané Škody Octavie s dieselovým motorem TDI nebo terénního Yeti.

Dovozci Ferrari paradoxně pomohla ekonomická krize, která zapříčinila problémy na některých jiných trzích a tím možnost většího odběru aut pro Česko. Podle Rozkošného někteří zájemci jezdí svůj vůz specifikovat přímo do atelieru v mateřském závodě v Maranellu.

Nejkratší dobu se čeká na Ferrari California, který se k zákazníkovi dostane do tří až čtyř měsíců. Přibližně půl roku až devět měsíců se čeká na FF a 458 Spider, o něco kratší čekací doba je na 458 Italia. Nejdéle, přibližně rok, si klient počká na nový model F12 Berlinetta představený na autosalonu v Ženevě, jehož výroba začne až po prázdninách.

U Maserati je dodací lhůta kolem tří měsíců na všechny modely.

Prodej Ferrari i Maserati je v Česku konstantní. Letos dovozce očekává dodání kolem 40 Ferrari a zhruba poloviční počet Maserati. Za první čtyři měsíce přibylo na tuzemských silnicích 15 nových Ferrari. Největší zájem je o model 458 v provedení kupé a Spider.

Zdroj: E15.cz 
 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky