Čekací doba na Ferrari v Česku klesla na polovinu

Čekací doba na nové Ferrari se u tuzemského zastoupení snížila na polovinu. Na nový vůz se v závislosti na modelu čeká tři měsíce až maximálně jeden rok. Uvedl to marketingový ředitel Scuderia Praha Jiří Rozkošný.
Čekací doba na Ferrari v Česku klesla na polovinu

Čekací doby v řádu více měsíců jsou u většiny běžných automobilových značek neobvyklé vyjma modelů, po kterých je vysoká poptávka. V minulosti se například až rok čekalo na novou Hondu Civic. Až na tři měsíce se mohl protáhnout termín dodání žádané Škody Octavie s dieselovým motorem TDI nebo terénního Yeti.

Dovozci Ferrari paradoxně pomohla ekonomická krize, která zapříčinila problémy na některých jiných trzích a tím možnost většího odběru aut pro Česko. Podle Rozkošného někteří zájemci jezdí svůj vůz specifikovat přímo do atelieru v mateřském závodě v Maranellu.

Nejkratší dobu se čeká na Ferrari California, který se k zákazníkovi dostane do tří až čtyř měsíců. Přibližně půl roku až devět měsíců se čeká na FF a 458 Spider, o něco kratší čekací doba je na 458 Italia. Nejdéle, přibližně rok, si klient počká na nový model F12 Berlinetta představený na autosalonu v Ženevě, jehož výroba začne až po prázdninách.

U Maserati je dodací lhůta kolem tří měsíců na všechny modely.

Prodej Ferrari i Maserati je v Česku konstantní. Letos dovozce očekává dodání kolem 40 Ferrari a zhruba poloviční počet Maserati. Za první čtyři měsíce přibylo na tuzemských silnicích 15 nových Ferrari. Největší zájem je o model 458 v provedení kupé a Spider.

Zdroj: E15.cz 
 

Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků