Čekací doba na Ferrari v Česku klesla na polovinu

Čekací doba na nové Ferrari se u tuzemského zastoupení snížila na polovinu. Na nový vůz se v závislosti na modelu čeká tři měsíce až maximálně jeden rok. Uvedl to marketingový ředitel Scuderia Praha Jiří Rozkošný.
Čekací doba na Ferrari v Česku klesla na polovinu

Čekací doby v řádu více měsíců jsou u většiny běžných automobilových značek neobvyklé vyjma modelů, po kterých je vysoká poptávka. V minulosti se například až rok čekalo na novou Hondu Civic. Až na tři měsíce se mohl protáhnout termín dodání žádané Škody Octavie s dieselovým motorem TDI nebo terénního Yeti.

Dovozci Ferrari paradoxně pomohla ekonomická krize, která zapříčinila problémy na některých jiných trzích a tím možnost většího odběru aut pro Česko. Podle Rozkošného někteří zájemci jezdí svůj vůz specifikovat přímo do atelieru v mateřském závodě v Maranellu.

Nejkratší dobu se čeká na Ferrari California, který se k zákazníkovi dostane do tří až čtyř měsíců. Přibližně půl roku až devět měsíců se čeká na FF a 458 Spider, o něco kratší čekací doba je na 458 Italia. Nejdéle, přibližně rok, si klient počká na nový model F12 Berlinetta představený na autosalonu v Ženevě, jehož výroba začne až po prázdninách.

U Maserati je dodací lhůta kolem tří měsíců na všechny modely.

Prodej Ferrari i Maserati je v Česku konstantní. Letos dovozce očekává dodání kolem 40 Ferrari a zhruba poloviční počet Maserati. Za první čtyři měsíce přibylo na tuzemských silnicích 15 nových Ferrari. Největší zájem je o model 458 v provedení kupé a Spider.

Zdroj: E15.cz 
 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků