Vw dava nyni nekam desetivalec?
...autor zabudol dat vetu do minuleho casu. Inak Touareg R s tym zeleznicnym pohonom, to bola poriadna naloz, posledne rocniky v10TDi uz boli vcelku spolahlive - zabehnute kusky sli bezne s 20kW a 50Nm nad udaje vyrobcu, ale to uz jeho hviezda zapadla. Co sa ale pri takej strojovni da cakat. No ale predsa len, ten motor zrovna nijakym super ziskovym artiklom nebol, akokolvek je to technicky unikat /co aj je/. Zabili to ani nie tak emisie ako skor uplne zbytocna zlozitost, nepremyslene chladenie /zadne valce/ a tony nedostatkov v riadiacom softveri, ktory to skratka pri prvych verziach nezvladal. Na co doplatil cely motor. Ostatne jemne upravenym, alebo skor doladenym kuskom nestaci nijaka dnesna prevodovka.K ostatnemu, mne sa nahodou ten *ani ryba-ani rak* trojdverak celkom pozdava :-), vobec, na trojdveraky mam slabost. Pokial by sa /nedajboze/ nieco stalo s mojim sucasnym technicky vykopavkovym /ale spolahlivym/ pekacom, po skusenosti s jednym nemenovanym trojdverakom by som taky pokojne bral. Hafo priestoru vpredu, velke dvere /auto nie je sedmicka takze z parkovanim nijaky velky problem/. Vyklopne zadne okna su sice archaickym, ale vybornym a tichym sposobom vetrania na dlhsej ceste. No a ano, aj ekologickym, bol som prijemne prekvapeny ze klimu v normalnom letnom dni /nie tropickom/, vlastne ani nebolo velmi treba, pri rozumnej cestovnej rychlosti sa k tomu dala pocuvat hudba. Ako druhe auto do rodiny, uplne fajn. Navyse s nejakou tou svetlou vyskou, prakticky interceptor - naskoc, dofrc na miesto, vybav co treba, vyzdvihni cicusku, hod bordel na zadne, ficis naspat :-D
Velké dveře třídveřáků po pěti letech s Peugeotem 206 odmítám... Na většině parkovišť v ČR to bylo za trest. I zavírání či otvírání do kopce bylo docela nepříjemné. Do budoucna už jedině pětidveřové auto.
....a naco Ti tych 5dv v malom aute bude?
Na co mu budou? Třeba na to, že ty dveře jsou u 5dv. kratší a díky tomu i lehčí, což je znát při každém nastupování a vystupování na starších parkovištích při stání vedle sebe. Stejně tak vystupování a nastupování v kopci, kde je citelně znát větší váha dveří. Také jsem měl několik let 3dv. a už bych to nechtěl. Navíc cokoli dát na zadní sedačku je vopruz se sklápěním přední sedačky a lezení přes ní, prostě pakárna.
ale ono více je někdy opravdu více! :-D
Módní vlna SUV už žije svým vlastním životem. Asi budou následovat kreace traktorů-kabrioletů. Nebo posedů na kolech...
Jo závist je sviňa
Já se strašně těším na seriál závodů F1 SUV, to bude kotrmelců a ty krásný auta :-D
Třeba tam zamontují dva tříválce.....
Sportovní SUV auta s vysokým těžištěm, to je vlhký sen každého motoristy :-D:-D
Kolik času jsi strávil za volantem BMW X5M? Pokud nemáš zkušenosti, jako ostatně 99 procent plkalů na internetu, tak si hodnocení vysokého těžiště nech pro sebe. Neztrapnis se aspoň. Ja jsem poslední kdo by obhajoval SUV. Ale nemam rad neobjektivní lži.
Ale on se vůbec neztrapnil! :-OA nemusím mít zrovna zkušenosti z X5M, stačí rozdíl Passat vs. Tiguan a projet zatáčku. Rozdíl X5M a M140/M2/M3 musí bejt stejnej
0, zero, prd. ;-)Copak se děje, to u Bavoráku změnili fyzikální zákony o páce, zachování hybnosti, energii nebo dostali těžište ještě níž než to mají normální sportovní auta? :-OTakže to že mají SUV výš těžiště je podle tebe neobjektivní lež? :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.