Čechy láká Porsche Cayenne, prodá se i Carrera GT

9 komentářů

Taranakki
30. ledna • 11:28

S tim se neda nic delat. 0-100 km/h za 9,1s u neslabsiho Cayenne neni vubec spatna hodnota na tak velke auto.A kdo chce vykon,tak si koupi turbo,zatim jsem videl v CR videl pet Cayenne a vsechny byli v turbu. 

Nick
28. ledna • 19:39

jak píše Ace. Auto s V6 si lidi koupi kvuli imidzi.

proc si lidi kupuji jakykoli SUV? v naproste vetsine kvuli imidzi. Kdybych ty prachy na SUV za cca 1,7 mil mel, koupim prave tohle porsche.

Nick
28. ledna • 19:43

... tohle auto s V6...

Ace2
28. ledna • 11:47

Otázka. K čemu mi bude Porsche Cayenne V6 s akcelerací 0-100 za 9.1 vteřin ? Přijde mi už docela trapný, rvát auto do smrti, jenom aby mě ta Fabia RS na křižovatce nepředjela.... No ale asi to nějaký účel má, jenom o něm nevím.

DAVE
28. ledna • 13:11

Mozna to neni vylozene urcene pro zavodeni...

Ace2
28. ledna • 13:38

No na to jsme přišel taky. Porsche který není určený pro závodění.... nicméně Touareg má bezesporu hezčí interiér a i ten exteriér se vyjímečně VW docela povedl. U Touarega V6 to pochopím, prostě velký SUV pro bezpečnost či případný terén a ne na dálniční sprinty, jenže když už si koupím Porsche tak od toho majitel a ostatní i něco očekávají. Prostě mě osobně to příjde jako magořina si koupit Cayenna jako že Porsche a pak s tím jezdit jak z hnojem, protože jakýkoliv pokus o závodění s leckterým dnešním turbodieselem skončí porážkou na které nejsou majitelé Porsche zvyknutý... Na druhou stranu je mi jasný, že si ted lidi místo Lexuse a Touarega budou kupovat Porsche, protože image supersportu to pro mnoho lidí bude mít. Co máš za auto ? Já mám VW, pche já Porsche :o) a je jedno jestli bude VW s V10 a Porsche s V6.

 

Každopádně bude zajímavé pozorovat jak to půjde dál. Jinak ještě asi dva roky nazpět mělo Porsche větší čistý zisk než celé GM dohromady.... takže otázka zda je tam nenažranost a touha po velkých ziscích, místo toho si chránit značku. Takové Ferrari má přesnou roční kvótu tuším že 2000 kus aut a tu nikdy nepřekročí, to zajišťuje jedinečnost a exkluzivitu. Zisky jsou dostačující tak proč je mít krátkodobě 3x vyšší a zabít tím značku. Nejsem expert na ekonomické rozvahy automobilek. Ale na druhou stranu Porsche není chudou automobilkou...

Alien
29. ledna • 16:04

Ty mas pekne pokrivene nazory o majitelich Porsche...

Pokud si kupuju takove SUV, tak se s nim urcite nehodlam honit po dalnicich. Na to jsou jine modely...

Petr Broža
28. ledna • 12:46

Účel = zvýšit prodeje. Esko je o necelého půl milionu dražší a tudíž méně prodejné. Celkově prodeje Porsche klesají, takže se není čemu divit, že chce automobilka přilákat nové zákazníky. Důsledkem je také vznik levného Boxteru Coupé...

mirkec
28. ledna • 12:51

V tom zozname chyba i GT1, ta sa nepredava? Pytam sa len informativne.

Doporučujeme

Články odjinud