Caterham Seven 310: Více výkonu a vůbec poprvé diodová světla

Caterham nabízí celou řadu variant svého slavného modelu Seven a nabídka se aktuálně rozrůstá o ještě jednu novou možnost. Ta má přinést vynikající kompromis mezi výkonem a jízdními vlastnostmi. Vychází z provedení 270 a nese označení 310. 

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham údajně neměl v plánu nabídnout rovnou další nový model, ale chtěl pouze rozšířit příplatky pro Seven 270. Výsledek byl ovšem natolik zajímavý, že nakonec přišla verze 310. Někteří spekulují o tom, že by kvůli 310 mohla původní 270 z prodeje zmizet. 

Stejně jako Seven 270 používá i 310 motor Ford Sigma o objemu 1,6 litru. Navíc ale má nové vačkové hřídele a upravenou řídicí jednotku, což zvedlo výkon zhruba o dvacet koní. Přesně řečeno nabízí Seven 310 maximum 113 kW (154 k). 

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Zájemci si tuto verzi mohou pořídit za necelých 25 tisíc liber, stávající majitelé Seven 270 si mohou nechat svůj vůz upravit do podoby 310, což je bude stát zhruba 1500 liber.

Spolu s Caterhamem Seven 310 přichází v rámci příplatkové výbavy ještě jedna novinka - diodové světlomety. Ty se u této značky objevují vůbec poprvé. Samozřejmě budou dostupné pro všechny modely, ne jen pro 310. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků