Caterham Seven 310: Více výkonu a vůbec poprvé diodová světla

Caterham nabízí celou řadu variant svého slavného modelu Seven a nabídka se aktuálně rozrůstá o ještě jednu novou možnost. Ta má přinést vynikající kompromis mezi výkonem a jízdními vlastnostmi. Vychází z provedení 270 a nese označení 310. 

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham údajně neměl v plánu nabídnout rovnou další nový model, ale chtěl pouze rozšířit příplatky pro Seven 270. Výsledek byl ovšem natolik zajímavý, že nakonec přišla verze 310. Někteří spekulují o tom, že by kvůli 310 mohla původní 270 z prodeje zmizet. 

Stejně jako Seven 270 používá i 310 motor Ford Sigma o objemu 1,6 litru. Navíc ale má nové vačkové hřídele a upravenou řídicí jednotku, což zvedlo výkon zhruba o dvacet koní. Přesně řečeno nabízí Seven 310 maximum 113 kW (154 k). 

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Zájemci si tuto verzi mohou pořídit za necelých 25 tisíc liber, stávající majitelé Seven 270 si mohou nechat svůj vůz upravit do podoby 310, což je bude stát zhruba 1500 liber.

Spolu s Caterhamem Seven 310 přichází v rámci příplatkové výbavy ještě jedna novinka - diodové světlomety. Ty se u této značky objevují vůbec poprvé. Samozřejmě budou dostupné pro všechny modely, ne jen pro 310. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků