Caterham Seven 310: Více výkonu a vůbec poprvé diodová světla

Caterham nabízí celou řadu variant svého slavného modelu Seven a nabídka se aktuálně rozrůstá o ještě jednu novou možnost. Ta má přinést vynikající kompromis mezi výkonem a jízdními vlastnostmi. Vychází z provedení 270 a nese označení 310. 

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham údajně neměl v plánu nabídnout rovnou další nový model, ale chtěl pouze rozšířit příplatky pro Seven 270. Výsledek byl ovšem natolik zajímavý, že nakonec přišla verze 310. Někteří spekulují o tom, že by kvůli 310 mohla původní 270 z prodeje zmizet. 

Stejně jako Seven 270 používá i 310 motor Ford Sigma o objemu 1,6 litru. Navíc ale má nové vačkové hřídele a upravenou řídicí jednotku, což zvedlo výkon zhruba o dvacet koní. Přesně řečeno nabízí Seven 310 maximum 113 kW (154 k). 

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Zájemci si tuto verzi mohou pořídit za necelých 25 tisíc liber, stávající majitelé Seven 270 si mohou nechat svůj vůz upravit do podoby 310, což je bude stát zhruba 1500 liber.

Spolu s Caterhamem Seven 310 přichází v rámci příplatkové výbavy ještě jedna novinka - diodové světlomety. Ty se u této značky objevují vůbec poprvé. Samozřejmě budou dostupné pro všechny modely, ne jen pro 310. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků