Caterham Seven 310: Více výkonu a vůbec poprvé diodová světla

Caterham nabízí celou řadu variant svého slavného modelu Seven a nabídka se aktuálně rozrůstá o ještě jednu novou možnost. Ta má přinést vynikající kompromis mezi výkonem a jízdními vlastnostmi. Vychází z provedení 270 a nese označení 310. 

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham údajně neměl v plánu nabídnout rovnou další nový model, ale chtěl pouze rozšířit příplatky pro Seven 270. Výsledek byl ovšem natolik zajímavý, že nakonec přišla verze 310. Někteří spekulují o tom, že by kvůli 310 mohla původní 270 z prodeje zmizet. 

Stejně jako Seven 270 používá i 310 motor Ford Sigma o objemu 1,6 litru. Navíc ale má nové vačkové hřídele a upravenou řídicí jednotku, což zvedlo výkon zhruba o dvacet koní. Přesně řečeno nabízí Seven 310 maximum 113 kW (154 k). 

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Zájemci si tuto verzi mohou pořídit za necelých 25 tisíc liber, stávající majitelé Seven 270 si mohou nechat svůj vůz upravit do podoby 310, což je bude stát zhruba 1500 liber.

Spolu s Caterhamem Seven 310 přichází v rámci příplatkové výbavy ještě jedna novinka - diodové světlomety. Ty se u této značky objevují vůbec poprvé. Samozřejmě budou dostupné pro všechny modely, ne jen pro 310. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků