Caterham Seven 310: Více výkonu a vůbec poprvé diodová světla

Caterham nabízí celou řadu variant svého slavného modelu Seven a nabídka se aktuálně rozrůstá o ještě jednu novou možnost. Ta má přinést vynikající kompromis mezi výkonem a jízdními vlastnostmi. Vychází z provedení 270 a nese označení 310. 

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham Seven 620S: 314 koní, manuál a vyhřívané sedačky  

Caterham údajně neměl v plánu nabídnout rovnou další nový model, ale chtěl pouze rozšířit příplatky pro Seven 270. Výsledek byl ovšem natolik zajímavý, že nakonec přišla verze 310. Někteří spekulují o tom, že by kvůli 310 mohla původní 270 z prodeje zmizet. 

Stejně jako Seven 270 používá i 310 motor Ford Sigma o objemu 1,6 litru. Navíc ale má nové vačkové hřídele a upravenou řídicí jednotku, což zvedlo výkon zhruba o dvacet koní. Přesně řečeno nabízí Seven 310 maximum 113 kW (154 k). 

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Caterham 620R: nová bestie zrychlí z 0 na 100 km/h pod 3 s

Zájemci si tuto verzi mohou pořídit za necelých 25 tisíc liber, stávající majitelé Seven 270 si mohou nechat svůj vůz upravit do podoby 310, což je bude stát zhruba 1500 liber.

Spolu s Caterhamem Seven 310 přichází v rámci příplatkové výbavy ještě jedna novinka - diodové světlomety. Ty se u této značky objevují vůbec poprvé. Samozřejmě budou dostupné pro všechny modely, ne jen pro 310. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků