Caterham s osmiválcem a výkonem 500 koní? Proč ne

8 komentářů

rs
3. března • 11:55

panove klidek...vase rozcilovani je k nicemu...na svete jsou miliony veci, ktere vzbuzuji emoce a klide jsou za ne ochotni zaplatit nemale penizerozcilovat se, ze je to auto k nicemu a ze nema zadnej smysl...no pro vas mozna ne...ale spousta milonaru to rada a s nadsenim koupi...at si budete rikat co chcete a zduvodnovat "nesmyslnost" tohoto auta cimkolivsvet je i o radosti a ne jen o rozumu...takze to prejte tem ktery na to maj...oni stejne kaslou na vase komentare ( i kdyby je cetli)...:-P

Ivan
2. března • 14:24

Jaké jsou dynamické parametry? 0-100 a 0-200 musí mít lepší než Veyron, jinak je něco špatně....

Matej Klamo
2. března • 15:50

Po prepocitani to vychadza tak, ze na 1 tonu pripada priblizne 1000 koni, cize lepsi pomer ako u Veyronu... :-)

richie
2. března • 10:50

Možná v F1 na okruhu s kontrolou trakce s maximálním vypětím, ale na běžné silnici to musí být rakevB-] Nevím, jaký to má smysl, ten vidím u Veyronu, ale tohle? Ze supermotokáry extrémní rakev? B-]

roti
2. března • 21:52

S tímhle sotva kdo bude jezdit v běžném provozu. Tahle věc je dělaná na okruhy.

Ronick
2. března • 13:25

Fungovat to může a věř tomu, že i bude.A nic na tom nezmění tvé nechápání. A smysl to bude mít pro fandu do řízení ne pro pozery. A srovnávat to s Veyronem.........nenech se vysmát. Tam spíš ten smys postrádám. Auto co umí jet jen rovně. A váží skoro 2 tuny. "sporťák" vážící tolik jako 3 F1. Tam smysl chybí. Takže nehledej v tom něco jiného než v tom je. A řeči o rakvi ........ to může tvrdit pouze ten, kdo ví, že by něco takového nezvládl ukočírovat B-]

roti
2. března • 21:57

Ty evidentně nechápeš zacílení Veyronu - je to luxusní GT s bonusem v podobě výkonů supersportu snadno dostupných každému kdo na něj má, aniž by musel mít nějak vyjímečné řidičské schopnosti. Žádný jiný vůz není schopen kombinovat takové výkony s tak obrovskou vstřícností k uživateli.
Mimochodem tu ptákovinu, že Veyron umí jet jen rovně jsi vzal(spíš slyšel) kde?:-D

Ronick
5. března • 4:50

Zacílení Veyronu chápu. Přesně jsi to vystihl. Je to auto s výkonem supersportu snadno dostupných každému kdo na něj má, aniž by musel mít nějak vyjímečné řidičské schopnosti. Jinými slovy pro zbohatlíky, kteří moc řídit neumí. Ono jim vlastně ani o jízdu jako takovou ani nejspíš nejde. Na plyn budou šlapat stejně jenom na dlouhých rovinkách a zatáček se budou bát. Na tohle byla ta má narážka ohledně jízdy rovně. Nemusíš se hned čertit. Ptákovinu jsem neslyšel nikde. Viděl jsem ji na youtube, kde Veyron nedokáže ujet malému Lotusu - zhruba tak 50x levnějšímu. :-D Prostě mu s 1000 kobyl neujede B-]

Doporučujeme

Články odjinud