Pořídit si  Caterham  je jedna z nejlepších věcí, kterou může řidič s našetřenými penězi udělat. Lehké a živé vozy s pohonem zadní nápravy jsou velmi oblíbené u zapálených šoférů a jejich retro vzhled odkazující na klasický  Lotus Seven  je nepřehlédnutelný. Značka nyní uvádí na trh žhavou novinku - Super Seven 1600. Caterham

Pořídit si Caterham je jedna z nejlepších věcí, kterou může řidič s našetřenými penězi udělat. Lehké a živé vozy s pohonem zadní nápravy jsou velmi oblíbené u zapálených šoférů a jejich retro vzhled odkazující na klasický Lotus Seven je nepřehlédnutelný. Značka nyní uvádí na trh žhavou novinku - Super Seven 1600. | Caterham

Tento model odkazuje na své kořeny a bude se snažit navázat na úspěch minulých retro edic (Sprint z roku 2016 a Super Sprint z roku 2017). Novinka však nejde cestou limitované edice, ale stává se trvalou součástí nabídky, která se v hierarchii modelů řadí zhruba doprostřed. Caterham

Tento model odkazuje na své kořeny a bude se snažit navázat na úspěch minulých retro edic (Sprint z roku 2016 a Super Sprint z roku 2017). Novinka však nejde cestou limitované edice, ale stává se trvalou součástí nabídky, která se v hierarchii modelů řadí zhruba doprostřed. | Caterham

Pod kapotou vozu je stejná šestnáctistovka Ford Sigma, jako v případě vstupního modelu 270. Stovku tak zvládne za pět vteřin a maximálně může jet až 197 km/h. Díky nové škrtící klapce a dvojici sportovních vzduchových filtrů K&N zní Super Seven 1600 jako rallye auto ze 70. let. Retro funkci tak novinka neplní jen vzhledem, ale i jízdou. Caterham

Pod kapotou vozu je stejná šestnáctistovka Ford Sigma, jako v případě vstupního modelu 270. Stovku tak zvládne za pět vteřin a maximálně může jet až 197 km/h. Díky nové škrtící klapce a dvojici sportovních vzduchových filtrů K&N zní Super Seven 1600 jako rallye auto ze 70. let. Retro funkci tak novinka neplní jen vzhledem, ale i jízdou. | Caterham

K dispozici je sedm barev laků karoserie a také několik variant interiéru. Vůz stojí na 14palcových kolech a uvnitř najdete třeba dřevěný volant. Auto, které jako by přijelo z doby hustých knírů, vyjde v přepočtu na lehce přes milion korun. Caterham

K dispozici je sedm barev laků karoserie a také několik variant interiéru. Vůz stojí na 14palcových kolech a uvnitř najdete třeba dřevěný volant. Auto, které jako by přijelo z doby hustých knírů, vyjde v přepočtu na lehce přes milion korun. | Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

 Caterham

| Caterham

Tento model odkazuje na své kořeny a bude se snažit navázat na úspěch minulých retro edic (Sprint z roku 2016 a Super Sprint z roku 2017). Novinka však nejde cestou limitované edice, ale stává se trvalou součástí nabídky, která se v hierarchii modelů řadí zhruba doprostřed. Caterham
Pod kapotou vozu je stejná šestnáctistovka Ford Sigma, jako v případě vstupního modelu 270. Stovku tak zvládne za pět vteřin a maximálně může jet až 197 km/h. Díky nové škrtící klapce a dvojici sportovních vzduchových filtrů K&N zní Super Seven 1600 jako rallye auto ze 70. let. Retro funkci tak novinka neplní jen vzhledem, ale i jízdou. Caterham
K dispozici je sedm barev laků karoserie a také několik variant interiéru. Vůz stojí na 14palcových kolech a uvnitř najdete třeba dřevěný volant. Auto, které jako by přijelo z doby hustých knírů, vyjde v přepočtu na lehce přes milion korun. Caterham
 Caterham
14
Fotogalerie

Caterham představil retro model Super Seven 1600. Zní jako závoďák ze 70. let

Nový retro Caterham stojí lehce přes milion korun. Za své peníze ale dostanete moc zajímavou hračku.

Pořídit si Caterham je jedna z nejlepších věcí, kterou může řidič s našetřenými penězi udělat. Lehké a živé vozy s pohonem zadních kol jsou velmi oblíbené u zapálených šoférů a jejich retro vzhled odkazující na klasický Lotus Seven je nepřehlédnutelný. Značka nyní uvádí na trh žhavou novinku - Super Seven 1600.

Tento model odkazuje na své kořeny a bude se snažit navázat na úspěch minulých retro edic (Sprint z roku 2016 a Super Sprint z roku 2017). Novinka však nejde cestou limitované edice, ale stává se trvalou součástí nabídky, která se v hierarchii modelů řadí zhruba doprostřed.

Pod kapotou vozu je stejná šestnáctistovka Ford Sigma, jako v případě vstupního modelu 270. Stovku tak zvládne za pět vteřin a maximálně může jet rychlostí až 197 km/h. Díky nové škrticí klapce a dvojici sportovních vzduchových filtrů K&N zní Super Seven 1600 jako rallye auto ze 70. let. Retro funkci tak neplní jen vzhledem, ale i jízdou.

K dispozici je sedm barev laků karoserie a také několik variant interiéru. Vůz stojí na 14palcových kolech a uvnitř najdete třeba dřevěný volant. Auto, které jako by přijelo z doby hustých knírů, vyjde v přepočtu na lehce přes milion korun.

Doporučujeme

Články odjinud