Caterham představil retro model Super Seven 1600. Zní jako závoďák ze 70. let

nevím, jestli pro nás co mají volant na levo předělají aji výfuk, řidič může vlastně zkoušet zahřátí motoru rukou od volantu, my jsme to dělali u motorek.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 04. 2020 11:32

Můj sen je si Caterham pořídit a o víkendech jezdit na projížďky. Jen pro EU (CZ) jsou jen vybrané modely z nabídky. Takže je otázka, zda 1600 bude pro nás trh vůbec dostupná.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  11. 04. 2020 17:10

Perfektné, až na tú cenu.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  11. 04. 2020 17:41

Pokud někdo vyrábí něco prakticky manufakturním způsobem, tak to při západoevropských mzdách nemůže být levnější. Jinak ve srovnání s tříkolkou od Morganu (která na fotkách vypadá děsně cool, ale v reálu člověka zarazí, že je to fakt něco jako trochu lepší Velorex) je tohle ještě docela cenově přijatelné. Byť teda jak designem, tak funkcionalitou mi z nabídky Caterhamu sedí až ten jejich nejvyšší model, ale tam je tam je cena přes 1,5 mil Kč). Buďte rádi za Euro.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  11. 04. 2020 18:46

Zaujímave. V Amerike to ide a išlo v podstate vždy. Vyrobiť auto s dobrým pomerom cena a toho čo zákazník získa.
Stačí porovnať Corvette C8 s... v podstate nie je s čím. Možno audi r8 ale znova s inou cenou.
S kategoriou KIT CAR.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  11. 04. 2020 18:47

*S kategoriou KIT CAR je to, to iste.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  12. 04. 2020 17:13

njn. v Americe jsou prostě jinde. Všechno je tam tak nějak jednodušší, produktivnější a v poměru k ceně práce levnější...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie