Časům na Nürburgringu už vládnou auta s elektromotory

Na Nordschleife se změnily zavedené pořádky, nejrychlejší čas zde zajelo hyperauto s elektrickým pohonem. NIO EP9 však není samo, mezi benzínové titány se vetřel ještě jeden zástupce moderních technologií.
Časům na Nürburgringu už vládnou auta s elektromotory

Elektřina začíná pomalu ale jistě nastovovat směr, kterým se budou ubírat všechny automobilky na světě. Na posvátné půdě motorismu, slavném Nurburgringu, to jen potvrdilo elektrické NIO EP9.

Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Stalo se nejrychleším produkčním vozem, který kdy Nordschleife zajel. Při svém druhém pokusu teď vylepšilo svůj čas z října 2016 o 19,22 sekundy a stanovilo tak rekord na ohromujících 6:45.900. 

To však není jediný vůz v TOP 5 na tomto okruhu. Na 5. místě je Porsche 918 Spider s časem 6:57.00. 

Zde je tabulka nejrychlejších časů:

1 - NIO EP9 - 6:45.90
2 - Radical SR8LM - 6:48.00
3 - Lamborghini Huracan Performante - 6:52.01
4 - Radical SR8 - 6:56.08
5 - Porsche 918 Spider - 6:57.00

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků