Časům na Nürburgringu už vládnou auta s elektromotory

Na Nordschleife se změnily zavedené pořádky, nejrychlejší čas zde zajelo hyperauto s elektrickým pohonem. NIO EP9 však není samo, mezi benzínové titány se vetřel ještě jeden zástupce moderních technologií.
Časům na Nürburgringu už vládnou auta s elektromotory

Elektřina začíná pomalu ale jistě nastovovat směr, kterým se budou ubírat všechny automobilky na světě. Na posvátné půdě motorismu, slavném Nurburgringu, to jen potvrdilo elektrické NIO EP9.

Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Stalo se nejrychleším produkčním vozem, který kdy Nordschleife zajel. Při svém druhém pokusu teď vylepšilo svůj čas z října 2016 o 19,22 sekundy a stanovilo tak rekord na ohromujících 6:45.900. 

To však není jediný vůz v TOP 5 na tomto okruhu. Na 5. místě je Porsche 918 Spider s časem 6:57.00. 

Zde je tabulka nejrychlejších časů:

1 - NIO EP9 - 6:45.90
2 - Radical SR8LM - 6:48.00
3 - Lamborghini Huracan Performante - 6:52.01
4 - Radical SR8 - 6:56.08
5 - Porsche 918 Spider - 6:57.00

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků