Castagna Fiat 500 a Mini Clubman: luxusní duo

Milánská karosářská společnost Castagna je známá svými úpravami malých prcků. Z minulosti bychom mohli vzpomenout například Mini v úpravě Pick-Up, nebo extravagantní úpravu interiéru Fiatu 500. Tentokrát se Castagna opět zaměřila na „pětikilo“ od Fiatu a malé kombi Mini Clubman.

Celá úprava modelu Clubman spočívá v sadě světlých dřevěných prvků karoserie, které ladí s béžovým a tmavozeleným lakem. Ve stejném duchu probíhaly i úpravy interiéru a za názvem vozu se „usadil“ přívlastek Woody Passion.

V případě malého Fiatu 500 úpravy zašly o něco dál a modifikovaný kousek se kromě luxusního kabátku a upravené pohonné jednotky, může pochlubit i přídomkem Woody Wagon. Ve skutečnosti se sice nejedná o žádné kombi, ale úpravce jen prodloužil záď vozu o 50-60 mm. Zevnějšek tohoto „pseudo–kombi“ působí skutečně luxusně a neobyčejně, na svědomí to má zejména kombinace dřevěných obkladů a laku s chromovým efektem. Kromě estetických úprav, obdrží drobek i tzv. Castagna supercharger kit, který se postará o zvýšení výkonu na hodnotu 155 koní.
 

Ceny za tyto úpravy zatím nejsou známé, ovšem držet při zemi se určitě příliš nebudou. Na druhé straně dodávají tyto pakety luxusní a takřka originální šmrnc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Castagna Fiat 500 a Mini Clubman
 
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků