Carlsson upravil SLK 55 AMG. Technika ale zůstala stejná

Mercedes-Benz SLK 55 AMG se dočkal úpravy od společnosti Carlsson. Ta se tentokrát vyhnula jakýmkoliv zásahům do techniky, ostatně výkonu má tahle verze už z výroby více než dost, a zaměřila se vyloženě na design. Výsledek si můžete prohlédnout v přiložené galerii.

Mercedes-Benz SLK 55 AMG dostal atmosférický osmiválec (+video)

Mercedes-Benz SLK 55 AMG dostal atmosférický osmiválec (+video)

Upravené SLK dostalo na karoserii i do interiéru kombinaci šedé a oranžové. Karoserie je celá lakovaná matně šedou barvou, kterou doplňují oranžové detaily. Carlsson pak přidal dozadu ještě decentní spoiler, vpředu vyměnil logo Mercedes za své a auto postavil na devatenáctipalcová litá kola.

Drobného faceliftu a nových motorů se dočkal i Mercedes-Benz SLK

Drobného faceliftu a nových motorů se dočkal i Mercedes-Benz SLK

V interiéru se vyřádili pracovníci Carlssonu více. Co mohli, to potáhli Alcantarou, takže tento materiál najdete na celé palubní desce, na volantu, dveřích nebo předních sloupcích. Zbylé dekory jsou karbonové. Aby výsledek ladil s karoserií, byly přidány také oranžové kontrastní švy a oranžovou barvu najdeme i na sedadlech.

Mercedes-Benz SLK 55 AMG má pod kapotou benzinový osmiválec s parametry 310 kW (421 k) a 540 Nm. Na stovce je za 4,6 s a maximálně jede 250 km/h. Cena základní verze činí na českém trhu 1,9 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků