Carlsson Smart C25: úpravy drobka v novém

Německý Carlsson Autotechnik představil inovovanou sadu modifikací pro malý Smart ForTwo s plným názvem C25 Edition.

Ačkoli jej na silnicích potkáváme pouze výjimečně, původní Smart stále žije. Již dřive se dokonce dočkal zásahu renomované společnosti Carlsson Autotechnik, jež pro něj připravila modifikační sadu s označením C25 Edition. Tento diblík měl za úkol na cestě životem doprovázet supersportovní model Super GT 25, jenž se stal vůbec první autonomní stavbou Carlssonu a podrobně jsme vám jej představili na tomto místě. Byl ale prodejný pouze jako specialitka za 29 301 Eur. Nyní se dočkal dalších modifikací a všechny jsou navíc k mání jednotlivě. A tak se můžeme pěkně kousek po kousku podívat na vše, co si Carlsson pro „smartík” připravil.

Na první pohled si na Smartu, totiž Carlssonu C25 Edition, všimneme především přepracovaného předního nárazníku s novými maskami chladiče nabízenými za 153 eur. Pod nárazníkem se nachází členité „lízátko“ doplněné dvěma páry LED určenými pro denní svícení s vlastním zdrojem a řídicí jednotkou (415 eur). Za dlaších 359 eur dostanete pár velmi pěkných sportovních sedadel s integrovanými opěrkami hlav.  

Nejvyšší položkou v ceníku příslušenství Carlsson se však stává celokožené čalounění nabízené za 4 163 eur. Vyrobeno je z kvalitního, na středních částech sedáků a opěráků prošívaného materiálu Softwalk Nappa doplněného prvky z Alcantary. Tyto materiály však nenajdeme pouze na sedadlech, ale též na palubní desce, středové konzoli, dveřních obkladech či na volantu. Za 89 eur si pak lze vybrat z nových madel řadicí páky.

A abychom nezapomněli, k takové stíhačce patří pořadná „muzika“. Za 1 295 eur je k mání audiosoustava se zesilovačem 2x400 W a reproduktory o průměru 165 mm a kryty s logem Carlsson. Jejich součástí je navíc osvětlení nástupního otvoru.

Pokud si tedy chcete trochu opepřit svůj Smart, víte kam zajít i s relativně drobným rozpočtem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Carlsson Smart C25 Edition
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků