Carlsson Smart C25: úpravy drobka v novém

Německý Carlsson Autotechnik představil inovovanou sadu modifikací pro malý Smart ForTwo s plným názvem C25 Edition.

Ačkoli jej na silnicích potkáváme pouze výjimečně, původní Smart stále žije. Již dřive se dokonce dočkal zásahu renomované společnosti Carlsson Autotechnik, jež pro něj připravila modifikační sadu s označením C25 Edition. Tento diblík měl za úkol na cestě životem doprovázet supersportovní model Super GT 25, jenž se stal vůbec první autonomní stavbou Carlssonu a podrobně jsme vám jej představili na tomto místě. Byl ale prodejný pouze jako specialitka za 29 301 Eur. Nyní se dočkal dalších modifikací a všechny jsou navíc k mání jednotlivě. A tak se můžeme pěkně kousek po kousku podívat na vše, co si Carlsson pro „smartík” připravil.

Na první pohled si na Smartu, totiž Carlssonu C25 Edition, všimneme především přepracovaného předního nárazníku s novými maskami chladiče nabízenými za 153 eur. Pod nárazníkem se nachází členité „lízátko“ doplněné dvěma páry LED určenými pro denní svícení s vlastním zdrojem a řídicí jednotkou (415 eur). Za dlaších 359 eur dostanete pár velmi pěkných sportovních sedadel s integrovanými opěrkami hlav.  

Nejvyšší položkou v ceníku příslušenství Carlsson se však stává celokožené čalounění nabízené za 4 163 eur. Vyrobeno je z kvalitního, na středních částech sedáků a opěráků prošívaného materiálu Softwalk Nappa doplněného prvky z Alcantary. Tyto materiály však nenajdeme pouze na sedadlech, ale též na palubní desce, středové konzoli, dveřních obkladech či na volantu. Za 89 eur si pak lze vybrat z nových madel řadicí páky.

A abychom nezapomněli, k takové stíhačce patří pořadná „muzika“. Za 1 295 eur je k mání audiosoustava se zesilovačem 2x400 W a reproduktory o průměru 165 mm a kryty s logem Carlsson. Jejich součástí je navíc osvětlení nástupního otvoru.

Pokud si tedy chcete trochu opepřit svůj Smart, víte kam zajít i s relativně drobným rozpočtem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Carlsson Smart C25 Edition
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků