Carlsson dokončuje svůj kit pro nový Mercedes E

Dvorní úpravce automobilů se stříbrnou hvězdou na přídi nezapomíná ani na novinku, která právě v Evropě má potenciál stát se v rámci svého segmentu bestsellerem. Nový Mercedes třídy E jsme přitom mohli vidět hned v několika úpravách, počínajíc tovární verzí E63 AMG až po různé úpravy nezávislých ladičských společností. Sadu optického i technického vylepšení však připravuje ještě jeden výrobce se zvučným jménem, Carlsson.

Podobu novinky, která se představí již za pár dnů na velikolepé tuningové show u německého Bodensee, nám prozatím odhaluje pouze jediný render, z něhož však můžeme usoudit, že decentnost a nenápadnost určitě nebude jeho doménou. Sportovní charakter vozu bude podtržen aerodynamickým bodykitem, zadním nárazníkem s integrovaným difuzorem a 20-ti palcovými ráfky, přičemž výrobce garantuje, že všechny komponenty jsou vyrobeny tak, aby splňovali nejvyšší kvalitativní standardy a aby vozu zbytečně nepřidávaly na hmotnosti.
Z hlediska technického nabídne úpravce také několik zajímavostí. Jednou z nich je i systém C-Tronic, který umožňuje upravovat světlou výšku vozu a to v relativně širokém rozsahu. Při maximálním spuštění se nové „éčko“ přiblíží k zemi až o 42 mm oproti standardu.
K dispozici jsou i první technické specifikace upravených agregátů, model E250 CDI BluEfficiency dostane do vínku dalších 40 koní, takže jeho celkový výkon bude činit 179 kW/244 koní. U šestiválce E350 CDI je to nárůst o 46 koní na hodnotu 204 kW/277 koní a k dispozici bude i vylepšení pro osmiválec E500, které mu přidá 55 koní, takže ve finále se bude moct pochlubit výkonem 326 kW/443 koní. Více informací a zejména fotografii bude k dispozici zřejmě ještě tento týden.
Klepněte pro větší obrázek 
Carlsson Mercedes Benz E-Klasse
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků