Carlsson dokončuje svůj kit pro nový Mercedes E

Dvorní úpravce automobilů se stříbrnou hvězdou na přídi nezapomíná ani na novinku, která právě v Evropě má potenciál stát se v rámci svého segmentu bestsellerem. Nový Mercedes třídy E jsme přitom mohli vidět hned v několika úpravách, počínajíc tovární verzí E63 AMG až po různé úpravy nezávislých ladičských společností. Sadu optického i technického vylepšení však připravuje ještě jeden výrobce se zvučným jménem, Carlsson.

Podobu novinky, která se představí již za pár dnů na velikolepé tuningové show u německého Bodensee, nám prozatím odhaluje pouze jediný render, z něhož však můžeme usoudit, že decentnost a nenápadnost určitě nebude jeho doménou. Sportovní charakter vozu bude podtržen aerodynamickým bodykitem, zadním nárazníkem s integrovaným difuzorem a 20-ti palcovými ráfky, přičemž výrobce garantuje, že všechny komponenty jsou vyrobeny tak, aby splňovali nejvyšší kvalitativní standardy a aby vozu zbytečně nepřidávaly na hmotnosti.
Z hlediska technického nabídne úpravce také několik zajímavostí. Jednou z nich je i systém C-Tronic, který umožňuje upravovat světlou výšku vozu a to v relativně širokém rozsahu. Při maximálním spuštění se nové „éčko“ přiblíží k zemi až o 42 mm oproti standardu.
K dispozici jsou i první technické specifikace upravených agregátů, model E250 CDI BluEfficiency dostane do vínku dalších 40 koní, takže jeho celkový výkon bude činit 179 kW/244 koní. U šestiválce E350 CDI je to nárůst o 46 koní na hodnotu 204 kW/277 koní a k dispozici bude i vylepšení pro osmiválec E500, které mu přidá 55 koní, takže ve finále se bude moct pochlubit výkonem 326 kW/443 koní. Více informací a zejména fotografii bude k dispozici zřejmě ještě tento týden.
Klepněte pro větší obrázek 
Carlsson Mercedes Benz E-Klasse
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků