Carlsson CK50 S-Klasse: tuning pro limuzínu

9 komentářů

RedBaron
27. února • 8:29

Tak tohle je první provedení nového eSka, které se mi opravdu líbí

Carlsson
24. února • 18:02

In der 2. Jahreshälfte / Sommer wird die komplette Motorenpalette des CLS ausgetauscht. Der neue CLS 350 CGI (Benzindirekteinspritzung, dazu unten mehr) mit 292 PS und 365 NM ersetzt den CLS 350 mit 272 PS. Der bisherige CLS 500 wird durch den neuen M273 E 55 (5,5 Liter) und 388 PS starken neuen V8 aus der S-Klasse ersetzt. Der CLS 55 AMG weicht dem neuen 6,3 Liter AMG-V8 M156 E63 mit 514 PS.

SkylineGT-R
24. února • 17:50

je pekny ale od kompresoru by som cakal vacsie navysenie vykonu, aj ked lepsiu pruznost bude asi pri jazde citit. 47 koni naviac by ale zvladlo aj preprogramovanie RJ a novy vyfuk.
A nechapem tiez zmysel kupovat S500 a potom montovat kompresor, ked sam M-B ma v ponuke ovela vykonnejsie motory pre S-klasse.

SkylineGT-R
24. února • 17:51

Sorry za opakovanie, blbne mi pripojenie...

SkylineGT-R
24. února • 17:50

je pekny ale od kompresoru by som cakal vacsie navysenie vykonu, aj ked lepsiu pruznost bude asi pri jazde citit. 47 koni naviac by ale zvladlo aj preprogramovanie RJ a novy vyfuk.
A nechapem tiez zmysel kupovat S500 a potom montovat kompresor, ked sam M-B ma v ponuke ovela vykonnejsie motory pre S-klasse.

SkylineGT-R
24. února • 17:47

To ano, dizajn je naozaj pekny. Ale od kompresora by som cakal vacsi narast vykonu, i ked zlepsenie pruznosti bude asi citelnejsie. 47 koni by sa podla mna dalo dosiahnut aj len preprogramovanim riadiacej jednotky a novym vyfukom...
A tiez nechapem velmi zmysel kupit S500 a potom tam montovat kompresor, ked sam M-B ponuka ovela vykonnejsie motory do S-klasse. Dizajn je zas druha vec.

Carlsson
24. února • 0:32

tlustoch je krásnej

rix0
24. února • 16:12

Krasne Auto !!!!
Carlsson to proste umi :)

rix0
24. února • 16:11

Krasne Auto !!!!
Carlsson to proste umi :)

Doporučujeme

Články odjinud