Carlsson CK50 S-Klasse: tuning pro limuzínu

Německý tuner Carlsson se specializuje na vozy automobilky Mercedes-Benz. Nejnovější vlajková loď třídy S ve verzi S500 s osmiválcem pod kapotou dostala od ladičské firmy do vínku kompresor, který limuzíně přidal na síle. A nezůstalo jen u něj.
Carlsson CK50 S-Klasse: tuning pro limuzínu

Kompresor přidal motoru výkon 35 kW (47 k) a nynější pětilitrový osmiválec má sílu 320 kW (435 k) a maximální točivý moment 600 Nm mezi 2 800 a 4 800 ot/min. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládá posílené eSko za 5,1 s a nejvyšší rychlost činí po odstranění elektronického omezovače 293 km/h.

Nové výfukové potrubí je zakončeno čtveřicí chromovaných koncovek a při chodu motoru dává o sobě upravené eSko akusticky vědět díky sportovnímu tlumiči. V blatnících jsou lehké, trojdílné, jedenáctipaprskové disky o velikosti 21 palců. Přední kola mají šířku 255 mm a vzadu 285 mm. Modifikované odpružení vozu je tužší, snižuje světlou výšku auta o 30 mm a eliminuje náklony karosérie v zatáčkách.

Optický kit obsahuje modifikovaný přední nárazník s integrovaným spoilerem, na zádi je kromě koncovek výfuku i difuzor. V interiéru je kombinované luxusní čalounění z kůže, Alcantary a dřeva.


Carlsson CK50 S-klasse

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků