Carlsson CK50 S-Klasse: tuning pro limuzínu

Německý tuner Carlsson se specializuje na vozy automobilky Mercedes-Benz. Nejnovější vlajková loď třídy S ve verzi S500 s osmiválcem pod kapotou dostala od ladičské firmy do vínku kompresor, který limuzíně přidal na síle. A nezůstalo jen u něj.
Carlsson CK50 S-Klasse: tuning pro limuzínu

Kompresor přidal motoru výkon 35 kW (47 k) a nynější pětilitrový osmiválec má sílu 320 kW (435 k) a maximální točivý moment 600 Nm mezi 2 800 a 4 800 ot/min. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládá posílené eSko za 5,1 s a nejvyšší rychlost činí po odstranění elektronického omezovače 293 km/h.

Nové výfukové potrubí je zakončeno čtveřicí chromovaných koncovek a při chodu motoru dává o sobě upravené eSko akusticky vědět díky sportovnímu tlumiči. V blatnících jsou lehké, trojdílné, jedenáctipaprskové disky o velikosti 21 palců. Přední kola mají šířku 255 mm a vzadu 285 mm. Modifikované odpružení vozu je tužší, snižuje světlou výšku auta o 30 mm a eliminuje náklony karosérie v zatáčkách.

Optický kit obsahuje modifikovaný přední nárazník s integrovaným spoilerem, na zádi je kromě koncovek výfuku i difuzor. V interiéru je kombinované luxusní čalounění z kůže, Alcantary a dřeva.


Carlsson CK50 S-klasse

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků