Carlsson CK50: Mercedes E500 Coupe a 47 koní k dobru

Německý ladič Carlsson v hrubých rysech představil svoji sadu úprav připravenou pro stávající Mercedes-Benz E500 Coupe (C 207) pojmenovanou CK50.

Výkon mohutného motoru byl navýšen o 47 koní na výsledných 435 koní (318 kW) a točivý moment nyní činí 600 Nm. Jedenáct z těchto dodatečných koní má přitom na svědomí použití nového nerezového výfukového traktu, zakončeného dvojicí plochých koncovek, jež podporují hutnost zvuku. Podvozek dostal nově odladěné pružiny a tlumiče, díky nimž lze měnit světlost v rozmezí 30 mm. Carlsson dodává též dvojbarevné dvacetipalcové ráfky Revo.

Vzhled vozu se však změnil pouze minimálně, modifikace se prakticky dotkly pouze obou nárazníků. Podobně decentní mají být i úpravy interiéru. Najdeme zde hlavici řadicí páky a volant čalouněné novou kombinací kůže a semiše, hliníkové obklady pedálů a koberečky s logem Carlsson a osvětlením. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Carlsson CK50
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 88 příspěvků