Carlsson CK50: Mercedes E500 Coupe a 47 koní k dobru

Carlsson CK50: Mercedes E500 Coupe a 47 koní k dobru

Německý ladič Carlsson v hrubých rysech představil svoji sadu úprav připravenou pro stávající Mercedes-Benz E500 Coupe (C 207) pojmenovanou CK50.

Výkon mohutného motoru byl navýšen o 47 koní na výsledných 435 koní (318 kW) a točivý moment nyní činí 600 Nm. Jedenáct z těchto dodatečných koní má přitom na svědomí použití nového nerezového výfukového traktu, zakončeného dvojicí plochých koncovek, jež podporují hutnost zvuku. Podvozek dostal nově odladěné pružiny a tlumiče, díky nimž lze měnit světlost v rozmezí 30 mm. Carlsson dodává též dvojbarevné dvacetipalcové ráfky Revo.

Vzhled vozu se však změnil pouze minimálně, modifikace se prakticky dotkly pouze obou nárazníků. Podobně decentní mají být i úpravy interiéru. Najdeme zde hlavici řadicí páky a volant čalouněné novou kombinací kůže a semiše, hliníkové obklady pedálů a koberečky s logem Carlsson a osvětlením. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Carlsson CK50
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků