Carlsson CK 50: zběsile na pole

Německý tuner Carlsson nezná žádných hranic. Proč nevzít off road GL 500 a pořádně ho nevyladit.

Představovat jednoho ze špičkových německých tunerů Carlsson a jeho díla na bázi Mercedesu nemá smysl. Na silnice posílá jednu bestii za druhou a ve stejném duchu přichází i upravený Mercedes-Benz GL 500.

Vše začíná pod kapotou, kde díky novému sacímu a výfukovému potrubí výkon osmiválce vzrostl z 388 na 435 koní, točivý moment nyní dosahuje až 600 Nm. Hodnoty tedy impozantní a tak akorát, aby s ním CK 50, jak se vůz nyní jmenuje, zrychlil na stovku za 6,1 s a dosáhl maximální rychlosti 248 km/h.

Tip: Naše dojmy z testování Carlssonu CM50 K si můžete přečíst zde

Protože samotný vyšší výkon nestačí, bylo třeba udělat pár kosmetických změn. 22" kola z lehké slitiny, nové aerodynamické prvky na karosérii, nové brzdy, přitvrzený a snížený podvozek udělají z běžného GéeLka pořádný dálniční koráb.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Carlsson CK 50
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský