Carlsson CK 50: zběsile na pole

Německý tuner Carlsson nezná žádných hranic. Proč nevzít off road GL 500 a pořádně ho nevyladit.

Představovat jednoho ze špičkových německých tunerů Carlsson a jeho díla na bázi Mercedesu nemá smysl. Na silnice posílá jednu bestii za druhou a ve stejném duchu přichází i upravený Mercedes-Benz GL 500.

Vše začíná pod kapotou, kde díky novému sacímu a výfukovému potrubí výkon osmiválce vzrostl z 388 na 435 koní, točivý moment nyní dosahuje až 600 Nm. Hodnoty tedy impozantní a tak akorát, aby s ním CK 50, jak se vůz nyní jmenuje, zrychlil na stovku za 6,1 s a dosáhl maximální rychlosti 248 km/h.

Tip: Naše dojmy z testování Carlssonu CM50 K si můžete přečíst zde

Protože samotný vyšší výkon nestačí, bylo třeba udělat pár kosmetických změn. 22" kola z lehké slitiny, nové aerodynamické prvky na karosérii, nové brzdy, přitvrzený a snížený podvozek udělají z běžného GéeLka pořádný dálniční koráb.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Carlsson CK 50
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků