Carlsson C Estate: výkonný dlouhán

Carlsson C Estate: výkonný dlouhán

Ladičská společnost Carlsson rozhodně ví, jak na úpravu Mercedesů. Svou nejnovější práci odvedla na modelu třídy C ve verzi kombi. A opět nezklamala.

Úpravy se tentokrát týkají jak exteriéru, tak interiéru a pohonné jednotky. Začneme tedy stylingem, který byl modifikován s patřičnou jemností. Krom zkrášlení vzhledu se má nový sportovní bodykit postarat i o zlepšení obtékání vzduchu kolem karoserie. Oživení se dočkal i interiér vozu, který nabral na exkluzivitě.

Na vzhledu se ale tuner až tak moc „nevyřádil“, a tak svůj deficit musel dohnat na pohonné jednotce. Nejvíc potěší, že si vzal „na mušku“ hned tři agregáty, takže na svoje si přijdou jak vyznávači nafty, tak i majitelé věrní benzínovému pohonu.

Dieselový šestiválec CDI s objemem 2,7 l byl díky upravené elektronice posílen o 34 koní, a tak nabídne přesně 204 koní. Vzrostl i maximální točivý moment, který se z původní hodnoty 400 Nm vyšplhal na 480 Nm.

Druhý upravený diesel v nabídce je šestiválec 320 CDI, jehož výkon se zvýšil na 269 plnokrevníků. Maximální točivý moment vzrostl na velice slušnou hodnotu 612 Nm. Podle slov úpravce byl tento motor upravován speciálně tak, aby vynikl sportovní potenciál tohoto sportovně vozu. No, nevíme jestli zrovna tento motor je ten pravý prostředek k dosažení podobného cíle.

Jediný benzínem poháněný motor, na který si Carlsson posvítil, je šestiválec objemu 3,5 l. Pohonné jednotce byl nasazen kompletní kit s názvem CK35, který z tohoto motoru vyždímal výkon 295 koní a maximální rychlost 270 km/h. Zrychlení vozu s takhle upraveným motorem problém rovněž nedělá a stovku vytáhne za 6 sekund.

Německý úpravce Carlsson opět dokázal, že má na to, aby byl zařazen mezi špičku v oblasti tuningu. Do jaké míry vám zmíněné úpravy sedí zrovna ke kombíku, necháme na vás.

Klepněte pro větší obrázek
Carlsson C Estate

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků