Carlos Sainz a Nasser Al-Attiyah představují speciál pro letošní Dakar

Carlos Sainz a Nasser Al-Attiyah představují speciál pro letošní Dakar

V poslední době se vyrojily zprávy týkající se blížící se dakarské rallye roku 2013, která startuje pátého ledna. Nedávno jsme psali o Isuzu D-Max upraveném pro tuto soutěž a také o Mini Countryman. Dobrou zprávou budiž fakt, že ani na nadcházejícím ročníku nebude chybět dvojice Nasser Al-Attiyah a Carlos Sainz. Oba dva piloti se už dříve představili v týmu Volkswagen a oba dva také vždycky sváděli hodně ostré souboje.

Range Rover Evoque míří na Dakar

Range Rover Evoque míří na Dakar

Tentokrát vyrazí na Dakar v barvách nového týmu Qatar Red Bull Rally Team. Asi není těžké uhodnout, kdo je hlavním sponzorem. V soutěži se představí s novou buginou inspirovanou americkými pouštními závody Baja, ovšem doplněnou o evropskou techniku. Nic podrobnějšího zatím nový tým ke svému vozu neřekl. Ledasco ovšem naznačuje přiložené video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Foto: Red Bull

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků