Carlos Sainz a Nasser Al-Attiyah představují speciál pro letošní Dakar

Carlos Sainz a Nasser Al-Attiyah představují speciál pro letošní Dakar

V poslední době se vyrojily zprávy týkající se blížící se dakarské rallye roku 2013, která startuje pátého ledna. Nedávno jsme psali o Isuzu D-Max upraveném pro tuto soutěž a také o Mini Countryman. Dobrou zprávou budiž fakt, že ani na nadcházejícím ročníku nebude chybět dvojice Nasser Al-Attiyah a Carlos Sainz. Oba dva piloti se už dříve představili v týmu Volkswagen a oba dva také vždycky sváděli hodně ostré souboje.

Range Rover Evoque míří na Dakar

Range Rover Evoque míří na Dakar

Tentokrát vyrazí na Dakar v barvách nového týmu Qatar Red Bull Rally Team. Asi není těžké uhodnout, kdo je hlavním sponzorem. V soutěži se představí s novou buginou inspirovanou americkými pouštními závody Baja, ovšem doplněnou o evropskou techniku. Nic podrobnějšího zatím nový tým ke svému vozu neřekl. Ledasco ovšem naznačuje přiložené video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Foto: Red Bull

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků