Carlos Ghosn byl oficiálně odvolán z pozice předsedy Nissanu. A nekončí sám

neodborník  |  23. 11. 2018 11:33

Nakonec se dojde k závěru, že se ničeho nezákonného nedopustil, ale to už bude odvolán a odvolat to odvolání nepůjde ....

Odpovědět  |   | 
Joaquin  |  23. 11. 2018 11:55

"Nakonec se dojde k závěru, že se ničeho nezákonného nedopustil..."

A to Vám prozradila čarodějná koule, řekla věštkyně nebo jste si to vycucal z prstu?!?

A "odvolat odvolání" jde, vážený, velice jednoduše a snadno, stejně tak jako je kdokoli ze své pozice odvolán, do ní může být (i opětovně a klidně víckrát) i jmenován, to je šok, co?!?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  23. 11. 2018 12:55

Je ti 5let? Než se něco prokáže nebo vyvrátí, uplyne min. 2roky. Po takové době je na tuhle pozici manager mimo mísu. Dále by se muselo vytvořit nové místo pro nově odvolaného. Takové zmatky a nekontiunitu snese jen naše ministerstvo zdravotnictví. Špičkové globální společnosti ne. Tím se nevyjadřuji k odvolání, riziko reprezentativní funkce vyvážené platem.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 11. 2018 13:27

Podle toho co jste tu napsal jste evidentně šokován jenom Vy sám. Plus směska rozčílení a afektovanosti, s tím manažerem být nemůžete, takže se Vás tahle záležitost netýká.

Odpovědět  |   | 
UBS  |  23. 11. 2018 21:53

Proradní, zákeřní Japonci se mstí a chtějí ukrást Nissan z rukou Renaultu. Asi si vzpomněli co dělali za zvěrstva během druhé světové, Amící by to tam zase měli trochu srovnat do latě aby si ta žlutá svoloč nevyskakovala.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 11. 2018 08:00

Ghosn je zachránil z totálních srachek a voni si teď myslej, že to po tom jejich palácovým převratu dokážou udržet na vrcholu levou zadní. Cha cha cha. Prostě nevydejchávaj jeho úspěšnost, to že není Japonec a že jednání vede v angličtině.
Jsem zvědav kam se tedle napoleónek vrtne dál, moh by to třeba rozhejbat ve Fiatu nebo rozpumpovat v Tesle a nebo vzít nějakej elektrickej startup a vybudovat novou značku. Možná skočí v Applu. Svýho času ho chtělo do čela GM i Ford.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A