Car of the Year 2008: nominovaní jsou na světě, nová Fabia nechybí

Známá soutěž o evropské auto roku zná své finalisty pro nadchazející ročník 2008. Do širšího finále bylo vybráno 32 vozů, které se pokusí získat prestižní ocenění. Celkový vítěz bude znám 19. listopadu letošního roku, ovšem ještě předtím proběhne malé finále, ze kterého vzejde 7 vozů, které si to rozdají o to, kdo nahradí na trůnu Ford S-Max, který zvítězil v loňském roce. Vítěze bude vybírat 58 porotců z 22 zemí Evropy a šanci má i česká Škoda Fabia druhé generace.

Finalisté Car of the Year 2008

  • Audi A5/S5
  • BMW X5
  • Chrysler Sebring
  • Citroën C-Crosser/Mitsubishi Outlander/Peugeot 4007
  • Daihatsu Materia
  • Dodge Nitro
  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Ford Mondeo
  • Honda CR-V
  • Hyundai i30
  • Jeep Patriot
  • Jeep Wrangler
  • Kia cee’d
  • Land Rover Freelander 2
  • Lexus LS460/600h
  • Mazda2
  • Mazda CX7
  • Mercedes C-Class
  • Nissan Qashqai
  • Nissan X-Trail
  • Opel Antara
  • Peugeot 308
  • Renault Laguna
  • Renault Twingo II
  • SsangYong Actyon
  • Skoda Fabia
  • Smart ForTwo
  • Subaru Impreza
  • Toyota Auris/Corolla
  • Volkswagen Tiguan
  • Volvo V70/XC70
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků