Car of the Year 2005: 1. Toyota Prius, 2. Citroën C4

28 komentářů

puck
15. listopadu • 11:22

toyota prius ? trosku draha

performer
15. listopadu • 16:28

Naopak! Je (až neuvěřitelně) levná. Vyrábět to VW, stojí hodně přes milion.....

pepe
15. listopadu • 19:19

..... a s jedním Airbagem, bez plata kufru, na pneu 155/80 R13 a bez kastlíku

Tom
15. listopadu • 11:31

Drahá? Tak se nejdřív koukni na nabízenou výbavu, srovnej to s tím, kolik by stát se stejnou výbavou třeba Passat nebo Škodovka O2 a pak něco říkej

Sias
15. listopadu • 13:02

Tak tak

performer
15. listopadu • 11:15

Co je na ní tak zázračného?

Ferda
15. listopadu • 8:46

Moje vysledky by byly: 1 BMW 1; 2. Peugeot 407; 3. Citoen C4 .... ale to hlasuji spise dle dojmu a pocitu jizdy, nez dle ekologie ci spotreby

Golias
15. listopadu • 9:29

BMW 1 nemuze porazit Priuse v ekologii. Dnesni trend je mit dobre auto s co nejnizsi spotrebou a na to se komisari akce asi hodne divali

Haya
15. listopadu • 9:35

já taky myslím,že Prius si to zaslouží, a druhá C4 taky

Pes
15. listopadu • 11:14

Presne, Prius je auto do nasi doby, moderní, úsporné, snad o víc napřed než kolik ukazují body. Také C4 je umístěno správně, mezi "konvenčními" auty je konvenční rozhodně nejmín ...  Ale pro podminky CR necht klidně vítězí pojízdný kufr.. (taky si musím rýpnout, aby se chlapci certili..)

OnLi
15. listopadu • 9:08

Tys to všechno už řídil?

Zkazius Catrix
13. listopadu • 18:38

A kde je Skodifka?

Petr
15. listopadu • 17:07

fkodifka, to je dobrý...pojízdnej kufr - to je snad ještě lepší !!! Dlouho jsem se tak nezasmál. Petr.

Karel
15. listopadu • 9:04

A za co by to dostala? Za zastarale technologie VW? Za nejhorsi vyuziti obestaveneho prostoru? Za nejocesanejsi vybavu v zakladu?  Skodovka je pro blbce, chytri lide voli jina auta.

NovoCZ
15. listopadu • 10:23

Karlíku, u tebe je DSG, motor 2,0 TDI a motory FSI zastaralá technologie VW? Nebo si jen lečíš nějaký kompex?

1.6dynamic
15. listopadu • 11:08

NovoCZ: motor 2,0 TDI a motory FSI su sice "moderne" ale horsie ako ma konkurencia ..

NovoCZ
15. listopadu • 13:29

Možná popiš v čem je lepší konkurence, není to spíš tak, že 2,0 TDI je v něčem horší (hluk, vyrovnanost chodu, dané koncepcí PD) a naopak v něčem lepší (zátah, spotřeba)? A v čem je FSI konkrétně horší oproti jiným benzínovým přímovstřikům? Zaprat moudrost jako ty umí každej

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
16. listopadu • 8:46

To s tim FSI myslis vazne? Chces rict, ze motor 1.6 s celkem prumernym vykonem (ktereho navic neni schopen dosahnout na normalni benzin) a prumernou spotrebou je neco extra? No ty me bavis, neco si precti o konkurenci, nez napises takovej blabol. A koncernova politika "chces aspon trochu rozumny vykon? Kup si za brutalni priplatek tenhle kram a pak utracej za natural 98" muze byt obdivovana bud totalnimi dementy, nebo placenymi novinari. Rozumny clovek se tomu vyhne.

Yo a nez napises, ze "to prece muze jezdit i na natural 95", pak je to sice pravda, ale za cenu nizsiho vykonu a vyssi spotreby - tim padem je rovnou lepsi koupit archaickou plecku 1.6/100 k.

A Traktor Drnci inside byla bomba tak pred 5 lety, dnes uz je to prekonana technologie, ktera je ve spotrebe prumerna, ve vykonu lehce nad prumerem a hlucnosti patri o 10 let zpatky. Chapu, ze zarytym fanatikum Schrotwagenu to nevadi a budou to branit az do uplneho ohluchnuti za volantem svych ochcavek f metle f dyzlu (a samozrejme na lizacku), ale to uz je jejich chyba.

NovoCZ
16. listopadu • 11:48

Možná když tak plameně odpovíš a hned každého kdo má jiný názor nazýváš "totalnimi dementy, nebo placenymi novinari", tak si přečti na co tady bylo vlastně reagováno. Možná se ale nejdřív nauč číst, marně ve svém příspěvku hledám něco o "to prece muze jezdit i na natural 95". O tom že v Evropě začíná být N98 běžná záležitost ti psát nemusím, stejně bys nepochopil, že jinde může být cenový rozdíl jiný a je to jen o tom, že se N98 na pumpách bere málo a tak je drahý, dá se to napsat i obráceně. Názory podobných znalců si pamatuju z dob, kdy běžžné auta z RVHP jezdily na Speciál (o.č. 90) a západní auta a některé místní výkonnější chtěly Super (oč.96). Jezdit na Super je nesmysl, stačí Speciál, nepřipomíná ti to nic?

A co se týká tvých obdivuhodně vtipných názvů Octávií TDI a vůbec TDI, děkuji žes mi otevřel oči, vidím kolik je tady i v okolních státech "totalnich dementu, nebo placenych novinaru", kteří si tyhle auta kupují.

Skyline
16. listopadu • 12:54

Precetl jsem si to dobre, ale tobe asi laska ke strane..pardon ke skode nedovolila otevrit oci a zjistit, ze ta citace ma byt "nez napises...", coz jasne dokazuje, kdo tady nedava pozor. Napsal jsem tu vetu o N95 rovnou, protoze to je zcela bezna (a nesmyslna) odpoved na vytku o nutnosti pouzivat N98. Nicmene misto tech reci radsi napis, kde je N98 levnejsi nez N95, diky.

Special vs. Super mi nic nepripomina a naopak sam sebe usvedcujes ze lzi. Ano, mas pravdu, ze VYKONNEJSI auta potrebuji lepsi benzin (kvuli vyssimu kompresnimu pomeru), ale copak FSI je VYKONNEJSI? Ano, rad si priplatim za N98 do Integry Type-R, kdyz ma 1.8/190 k, ale proc si mam priplacet jen proto, abych dostal aspon prumerny vykon? Tvoje logika je trochu mimo, hochu. Ale klidne si to kup, muzes se uklidnovat tim, ze tvoje FSI s 115 k je nejaka vyhra. Ja mam taky 1.6, starou uz 10 let, ale je to kram, zere to N95 a ma ubohych 160 k, takze ti to FSI budu fakt zavidet.

Copak, potrefena husa se ozvala?

Celkove bych rekl, ze ti dosly argumenty (ani jeden jsem v tom tvem prispevku nenasel), coz vetsinou znamena, ze mam pravdu, jen to nejses schopen prekousnout. Ale nezoufej, fanatickych skodofkaru, jako ses ty, je u nas spousta, takze spriznenou dusi, povazujici FSI za technologicky prevrat urcite najdes.

NovoCZ
17. listopadu • 14:27

Ach jo, nic jsi nepochopil Ivánku, cink ...

Skyline
17. listopadu • 18:08

Aaaa, pan NovoCZ prispechal s dalsi varkou argumentu... Hochu, kdyz nevis, co je diskuse, tak se priste nenamahej mi odpovidat... Ale aspon jsem se pobavil na tvou tuposti, diky

aquila
15. listopadu • 17:04

zatah ani nie, kedze TDI zatahuje len v malom spektre. spotreba mozno ale to 0,5l/100km cloveka nespasi, ale ten traktorovy zvuk je hrozny.

FSI ? staci si pozriet motory od japoncov, zetec od fordu a podobne .. a davjau ich ako normalen motory bez extra priplatku :)

1.6dynamic
16. listopadu • 8:35

A ak si das tu namahu a pozries na motory JTS od Alfa Romeo .. tie parametre su vyrecne a pozor - jazdi to na Super 95, ako to len dokazali ze ?

Ferda
15. listopadu • 9:32

By mne zajimalo, proc je skodovka pro blbce??? Kdes na tom byl, ty chytroline? V cem jezdis ty, ze shazujes skodovku? Nedavno jsem tu cetl clanek, ze prave nova Oktava porazila Passata, Mondeo, 407 atd. Tak me rekni, proc je jen pro blbce? Rekl bych, ze neznas mapu...

aquila
15. listopadu • 17:01

ten test bol v konzumnom casopise a je rozdiel porovnavat nizsiu strednu triedu so strednou triedou. skoda vyhrala na zaklade pomeru cena/vykon(osoh z auta), ale to je len logicke kedze passat, mondeo 407 su o triedu vyssie a teda aj vacsie a s uplne inymi moznostami.

octavia by podla tohoto vyhrala aj nad enzom, kedze ma mensiu spotrebu a vacsi kufor :)

Al Bunda
15. listopadu • 11:06

No a teď tu 407 neporazila, asi porotcům hodnotícím v "Car of Year" nic ta obrovská výhoda - maximalistický kufr - neříká. Nebo prostě vozy hodnotí i podle jiných kriterií

Ale nebojte - dobrá zpráva - doma to vyhraje O2 na celé čáře - o to se vsadím

geroc
13. listopadu • 21:54

A co by nabídla, očesanou Fabii ???

Doporučujeme

Články odjinud