Caparo T1: silniční formule jde do prodeje

14 komentářů

Ekodlak
11. června • 15:47

Jestli to bude aspoň tak bezpečné, jako formule R. Kubici včera v Kanadě ( http://video.google.com/videosearch?q=kubica+crash ), tak by v tom snad mohl řidič přežít i čelní srážku s kamionem. Pokud by to ovšem bylo bezpečné jako kdysi formule A. Senny ...

Lovap
14. června • 11:16

To nie je dobrý príklad. Senna by nebol zahynul, keby mu do hlavy nenarazilo zavesenie predného kolesa, ktoré sa pri náraze odtrhlo. Okrem hlavy, pokiaľ viem, nemal iné zranenie. Monokok bol v podstate celý.

Alexx
11. června • 12:28

Co je to sakra za větu:"... o bezpečí vozu se stará tradiční části z Formule jako je i systém HANS, tedy ochrana krční páteře."Nehledě na to, že není česky, ale auta snad ještě nemají krční páteř. Nebo jsem něco zaspal?

Honza
11. června • 10:12

Už se na to dělá tažný ?:-)

ts
11. června • 17:37

ano a bude aj kombik

tuky
10. června • 22:12

ma to EU homologizacny certifikat?

IO
11. června • 9:45

asi jo..kurna po prvych testoch bude moja milovana Ultima GTR porazena:( jen tie "355mm brdy" mi nejdu do hlavy:D

pepa
10. června • 22:01

Asi mě to jinak počítá, ale mě těch 1000 koní na tunu nevychází.

gehenne instructor
10. června • 22:36

575:550x1000=1045 koni na tunu , co ty nevychazi?

Martin
10. června • 10:15

ale riam si kdo to uridi? Vemte si prumerneho cecha zerouciho rizky a pijiciho pivo. Zmutovanej mozek takoveho cloveka prece nema sanci zaznamenat zrychleni na 100 za 2,5 se kundy, natozpak pri takovem zrychleni vykonavat slozite ukony jako predjizdeni, nebo davani prednosti na krizovatce, ze?
Proste si mylsim, ze do toho patri nejaky šu machr a podobni, pro obycejnej civil je to spise pojizdna rakev, ktera driv ci pozdeji sklapne viko...

DVD
10. června • 13:19

věřim že to zrychlení, na normální okresce, zkusí majitel tak 2x a pokud to přežije tak mu pud sebezáchovi nedovolí to zkoušet znova:) navíc mylsim že i jízda na okreskách s tim autem je na hranici šílenství:) tohle je oprostě okruhová záležitost, která má SPZ jen kvůli tomu aby si na okruh nemusel jezdit s valníkem

Pepe
10. června • 20:15

Stejne se vsadim, ze vetsina majitelu ten valnik pouzivat bude.....:)

Radek Ondrášík
10. června • 10:29

prumerny cech zerouci rizky a pijici pivo jen tezko da do kupy 10 milionu, aby si to koupil :)

Mitabajs
10. června • 9:14

... to je marakr!

Doporučujeme

Články odjinud