Caparo T1: formule za 7 mil. korun

Kdo se delší dobu nepohybuje ve světě aut, nebude vědět, kam název Caparo zařadit. Nějaký druh exotického ovoce? Míchaný nápoj? Ne ne, jde o silniční formuli. Tohle není tiskový šotek, Caparo T1 je malosériový projekt, do kterého se pustili inženýři, kteří dříve pracovali u McLarenu.

Caparo T1 má před zadní nápravou vysokootáčkový osmiválec o objemu 2,4 l, který disponuje výkonem 367 kW (499 k). Sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne supersportovní vůz za 2,5 s a metu 160 km/h spolkne za 5 s. Silniční formuli bude možné objednat v prodejní síti společnosti Cars International a bude stát 165 tis. liber bez daně (cca 6,9 mil. korun).

Tip: Mrkněte na konkurenční projekt, španělskou Tramontanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo T1
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků