Caparo T1: formule za 7 mil. korun

Kdo se delší dobu nepohybuje ve světě aut, nebude vědět, kam název Caparo zařadit. Nějaký druh exotického ovoce? Míchaný nápoj? Ne ne, jde o silniční formuli. Tohle není tiskový šotek, Caparo T1 je malosériový projekt, do kterého se pustili inženýři, kteří dříve pracovali u McLarenu.

Caparo T1 má před zadní nápravou vysokootáčkový osmiválec o objemu 2,4 l, který disponuje výkonem 367 kW (499 k). Sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne supersportovní vůz za 2,5 s a metu 160 km/h spolkne za 5 s. Silniční formuli bude možné objednat v prodejní síti společnosti Cars International a bude stát 165 tis. liber bez daně (cca 6,9 mil. korun).

Tip: Mrkněte na konkurenční projekt, španělskou Tramontanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo T1
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků