Caparo T1: formule za 7 mil. korun

Kdo se delší dobu nepohybuje ve světě aut, nebude vědět, kam název Caparo zařadit. Nějaký druh exotického ovoce? Míchaný nápoj? Ne ne, jde o silniční formuli. Tohle není tiskový šotek, Caparo T1 je malosériový projekt, do kterého se pustili inženýři, kteří dříve pracovali u McLarenu.

Caparo T1 má před zadní nápravou vysokootáčkový osmiválec o objemu 2,4 l, který disponuje výkonem 367 kW (499 k). Sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne supersportovní vůz za 2,5 s a metu 160 km/h spolkne za 5 s. Silniční formuli bude možné objednat v prodejní síti společnosti Cars International a bude stát 165 tis. liber bez daně (cca 6,9 mil. korun).

Tip: Mrkněte na konkurenční projekt, španělskou Tramontanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo T1
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků