Caparo T1: formule za 7 mil. korun

Kdo se delší dobu nepohybuje ve světě aut, nebude vědět, kam název Caparo zařadit. Nějaký druh exotického ovoce? Míchaný nápoj? Ne ne, jde o silniční formuli. Tohle není tiskový šotek, Caparo T1 je malosériový projekt, do kterého se pustili inženýři, kteří dříve pracovali u McLarenu.

Caparo T1 má před zadní nápravou vysokootáčkový osmiválec o objemu 2,4 l, který disponuje výkonem 367 kW (499 k). Sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne supersportovní vůz za 2,5 s a metu 160 km/h spolkne za 5 s. Silniční formuli bude možné objednat v prodejní síti společnosti Cars International a bude stát 165 tis. liber bez daně (cca 6,9 mil. korun).

Tip: Mrkněte na konkurenční projekt, španělskou Tramontanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo T1
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků