Caparo T1: formule za 7 mil. korun

Kdo se delší dobu nepohybuje ve světě aut, nebude vědět, kam název Caparo zařadit. Nějaký druh exotického ovoce? Míchaný nápoj? Ne ne, jde o silniční formuli. Tohle není tiskový šotek, Caparo T1 je malosériový projekt, do kterého se pustili inženýři, kteří dříve pracovali u McLarenu.

Caparo T1 má před zadní nápravou vysokootáčkový osmiválec o objemu 2,4 l, který disponuje výkonem 367 kW (499 k). Sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne supersportovní vůz za 2,5 s a metu 160 km/h spolkne za 5 s. Silniční formuli bude možné objednat v prodejní síti společnosti Cars International a bude stát 165 tis. liber bez daně (cca 6,9 mil. korun).

Tip: Mrkněte na konkurenční projekt, španělskou Tramontanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo T1
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků