Caparo T1 Evolution zná svou cenu. Připravte si více než 30 milionů korun

Caparo T1 Evolution zná svou cenu. Připravte si více než 30 milionů korun

Britská formule Caparo T1 určená pro běžný provoz dostane nástupce, který se bude jmenovat jednoduše T1 Evolution. Základní fakta byla představena již dříve, chyběla ale cena. Společnost ovšem před časem zveřejnila krátkou tiskovou zprávu, ve které zmiňuje také „cenu od“. Ta činí 1,1 milionu eur. Ani není potřeba toto přepočítávat na koruny, aby bylo jasné, že jde o pořádnou cifru.

Formule 1

Caparo T1 Race Extreme: ještě blíže F1

Caparo T1 Evolution bude vycházet z původní verze, oproti které ale nabídne řadu úprav. Tou nejdůležitější je vyšší výkon motoru. Zatímco původní vidlicový osmiválec disponoval maximem 429 kW (583 k), mimochodem při hmotnosti vozu 470 kg, novinka dostane 522 kW (710 k). Evolution nabídne taktéž upravený podvozek, jinak nastavené odpružení, stabilizaci nebo vyšší komfort.

Zajímavosti | Formule 1

Caparo T1 RRV Police: silniční formule v policejní uniformě

Caparo samozřejmě slibuje i řadu příplatkových možností a doslova dechberoucí jízdní zážitky. Design samotného vozu se má podobat starší T1.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků