Caparo T1 Evolution zná svou cenu. Připravte si více než 30 milionů korun

Caparo T1 Evolution zná svou cenu. Připravte si více než 30 milionů korun

Britská formule Caparo T1 určená pro běžný provoz dostane nástupce, který se bude jmenovat jednoduše T1 Evolution. Základní fakta byla představena již dříve, chyběla ale cena. Společnost ovšem před časem zveřejnila krátkou tiskovou zprávu, ve které zmiňuje také „cenu od“. Ta činí 1,1 milionu eur. Ani není potřeba toto přepočítávat na koruny, aby bylo jasné, že jde o pořádnou cifru.

Caparo T1 Race Extreme: ještě blíže F1

Caparo T1 Race Extreme: ještě blíže F1

Caparo T1 Evolution bude vycházet z původní verze, oproti které ale nabídne řadu úprav. Tou nejdůležitější je vyšší výkon motoru. Zatímco původní vidlicový osmiválec disponoval maximem 429 kW (583 k), mimochodem při hmotnosti vozu 470 kg, novinka dostane 522 kW (710 k). Evolution nabídne taktéž upravený podvozek, jinak nastavené odpružení, stabilizaci nebo vyšší komfort.

Caparo T1 RRV Police: silniční formule v policejní uniformě

Caparo T1 RRV Police: silniční formule v policejní uniformě

Caparo samozřejmě slibuje i řadu příplatkových možností a doslova dechberoucí jízdní zážitky. Design samotného vozu se má podobat starší T1.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků