Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro už na Nürburgringu stanovilo rekord na kolo v čase 7:16.04. Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera ale verze ZL1 1LE má ještě na víc.

Camaro ZL1 1LE ještě v červnu loňského roku stanovilo rekord na slavném  Nürburgringu s časem na kolo 7:16.04. Model se tak stal nejrychlejším Camarem vůbec na legendárním německém okruhu. Ani to ale automobilce nestačí. 

Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera by mohl být vůz ještě rychlejší. Uvedl to v rozhovoru pro web Hagerty během detroitského autosalonu. Podle jeho vyjádření by byl rád, pokud by ještě Camaro dokázalo ze svého rekordu ukrojit dalších 16 sekund. 

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

"Jako vždy, jakýkoli řidič vystoupí z auta a řekne, že má na víc. Myslíme si, že v něm je ještě něco víc. Nebylo by skvělé vidět Camaro dosáhnout na Nürburgringu čas pod 7:00? Já bych to chtěl vidět," nechal se slyšet Al  Oppenheiser. Cílem bude určitě překonat čas 7:01.3 Viperu ACR a stát se jedním z nejrychlejších amerických vozů na okruhu. 

Momentálně nejvýkonnějším Camarem je verze ZL1 1LE, která je vybavena různými výkonnými přídavnými prvky. Nechybí například nastavitelné komponenty zavěšení či křídlo z uhlíkových vláken. Přeplňovaný osmiválec  LT4 se postará o výkon 650 koní (484 kW).

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Oppenheiser neuvedl žádné podrobnosti o tom, co by se muselo s Camarem dít, aby dosáhlo vysněného času. Při testování už bylo k vidění také Camaro modelové řady 2019. To by mohlo přijít se sedmistupňovou manuální převodovkou z Corvetty. Silnější verze bychom se tak mohli dočkat již v blízké budoucnosti.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků