Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro už na Nürburgringu stanovilo rekord na kolo v čase 7:16.04. Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera ale verze ZL1 1LE má ještě na víc.

Camaro ZL1 1LE ještě v červnu loňského roku stanovilo rekord na slavném  Nürburgringu s časem na kolo 7:16.04. Model se tak stal nejrychlejším Camarem vůbec na legendárním německém okruhu. Ani to ale automobilce nestačí. 

Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera by mohl být vůz ještě rychlejší. Uvedl to v rozhovoru pro web Hagerty během detroitského autosalonu. Podle jeho vyjádření by byl rád, pokud by ještě Camaro dokázalo ze svého rekordu ukrojit dalších 16 sekund. 

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

"Jako vždy, jakýkoli řidič vystoupí z auta a řekne, že má na víc. Myslíme si, že v něm je ještě něco víc. Nebylo by skvělé vidět Camaro dosáhnout na Nürburgringu čas pod 7:00? Já bych to chtěl vidět," nechal se slyšet Al  Oppenheiser. Cílem bude určitě překonat čas 7:01.3 Viperu ACR a stát se jedním z nejrychlejších amerických vozů na okruhu. 

Momentálně nejvýkonnějším Camarem je verze ZL1 1LE, která je vybavena různými výkonnými přídavnými prvky. Nechybí například nastavitelné komponenty zavěšení či křídlo z uhlíkových vláken. Přeplňovaný osmiválec  LT4 se postará o výkon 650 koní (484 kW).

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Oppenheiser neuvedl žádné podrobnosti o tom, co by se muselo s Camarem dít, aby dosáhlo vysněného času. Při testování už bylo k vidění také Camaro modelové řady 2019. To by mohlo přijít se sedmistupňovou manuální převodovkou z Corvetty. Silnější verze bychom se tak mohli dočkat již v blízké budoucnosti.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků