Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro už na Nürburgringu stanovilo rekord na kolo v čase 7:16.04. Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera ale verze ZL1 1LE má ještě na víc.

Camaro ZL1 1LE ještě v červnu loňského roku stanovilo rekord na slavném  Nürburgringu s časem na kolo 7:16.04. Model se tak stal nejrychlejším Camarem vůbec na legendárním německém okruhu. Ani to ale automobilce nestačí. 

Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera by mohl být vůz ještě rychlejší. Uvedl to v rozhovoru pro web Hagerty během detroitského autosalonu. Podle jeho vyjádření by byl rád, pokud by ještě Camaro dokázalo ze svého rekordu ukrojit dalších 16 sekund. 

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

"Jako vždy, jakýkoli řidič vystoupí z auta a řekne, že má na víc. Myslíme si, že v něm je ještě něco víc. Nebylo by skvělé vidět Camaro dosáhnout na Nürburgringu čas pod 7:00? Já bych to chtěl vidět," nechal se slyšet Al  Oppenheiser. Cílem bude určitě překonat čas 7:01.3 Viperu ACR a stát se jedním z nejrychlejších amerických vozů na okruhu. 

Momentálně nejvýkonnějším Camarem je verze ZL1 1LE, která je vybavena různými výkonnými přídavnými prvky. Nechybí například nastavitelné komponenty zavěšení či křídlo z uhlíkových vláken. Přeplňovaný osmiválec  LT4 se postará o výkon 650 koní (484 kW).

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Oppenheiser neuvedl žádné podrobnosti o tom, co by se muselo s Camarem dít, aby dosáhlo vysněného času. Při testování už bylo k vidění také Camaro modelové řady 2019. To by mohlo přijít se sedmistupňovou manuální převodovkou z Corvetty. Silnější verze bychom se tak mohli dočkat již v blízké budoucnosti.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků