Camaro ZL1 1LE již má rekord na Nürburgringu. Prý ale může být ještě rychlejší

Camaro už na Nürburgringu stanovilo rekord na kolo v čase 7:16.04. Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera ale verze ZL1 1LE má ještě na víc.

Camaro ZL1 1LE ještě v červnu loňského roku stanovilo rekord na slavném  Nürburgringu s časem na kolo 7:16.04. Model se tak stal nejrychlejším Camarem vůbec na legendárním německém okruhu. Ani to ale automobilce nestačí. 

Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera by mohl být vůz ještě rychlejší. Uvedl to v rozhovoru pro web Hagerty během detroitského autosalonu. Podle jeho vyjádření by byl rád, pokud by ještě Camaro dokázalo ze svého rekordu ukrojit dalších 16 sekund. 

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

Nejextrémnější Chevrolet Camaro ZL1 1LE v Evropě nebude, neplní normy

"Jako vždy, jakýkoli řidič vystoupí z auta a řekne, že má na víc. Myslíme si, že v něm je ještě něco víc. Nebylo by skvělé vidět Camaro dosáhnout na Nürburgringu čas pod 7:00? Já bych to chtěl vidět," nechal se slyšet Al  Oppenheiser. Cílem bude určitě překonat čas 7:01.3 Viperu ACR a stát se jedním z nejrychlejších amerických vozů na okruhu. 

Momentálně nejvýkonnějším Camarem je verze ZL1 1LE, která je vybavena různými výkonnými přídavnými prvky. Nechybí například nastavitelné komponenty zavěšení či křídlo z uhlíkových vláken. Přeplňovaný osmiválec  LT4 se postará o výkon 650 koní (484 kW).

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Oppenheiser neuvedl žádné podrobnosti o tom, co by se muselo s Camarem dít, aby dosáhlo vysněného času. Při testování už bylo k vidění také Camaro modelové řady 2019. To by mohlo přijít se sedmistupňovou manuální převodovkou z Corvetty. Silnější verze bychom se tak mohli dočkat již v blízké budoucnosti.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků