Camaro Convertible: klasika v novém

Camaro patří k nejtradičnějším Amerikám minulého století a je dobře, že se opět vrátí na silnice. Nově i jako kabriolet. (nové foto)

Již během minulého roku se automobilka Chevrolet rozhodla, že nové Camaro pošle na silnice. A co více, jeho designem bude velmi blízký původnímu konceptu, který sklidil ovace. Realitou se stane i otevřená verzi Convertible, kterou Chevrolet poprvé ukázal již na začátku roku jako koncept a nyní uvolnil její další fotografie.

Tip: Představení Chevroletu Camaro Coupé naleznete zde.

Na rozdíl od coupé, které se objeví na trhu v průběhu roku 2008, přijde kabirolet o rok později. Vývoj ještě není ukončen a určité zpoždění příchodu otevřených verzí je u automobilek jakýsi nepsaným pravidlem.

O pohon vozu se bude starat stejná pohonná jednotka jako u Coupé. Není zcela jasné, o jakou půjde a jaký výkon bude nabízet, ovšem zcela určitě to bude osmiválec v několika výkonnostních stupních. Samotný koncept dostal pod přední kapotu osmiválec o objemu 6 litru s výkonem 294 kW (400 k). Jde o stejný agregát jako u coupé a stejná jsou i 22" kola z lehké slitiny. V médiích ovšem kolují informace, že výkon sériové verze dosáhne až 500 koní. Již dnes je však jasné, že Camaro dostane šestistupňový manuál a zadní náhon.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro Convertible
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků