Cadillac XTS: zcela nový luxusní sedan představen

A je to jasné. Nový XTS dostane šestiválec 3,6 l/224 kW a komfortní interiér s velkým dotykovým monitorem na středové konzoli.
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie

Autosalon v Los Angeles se stal také místem očekávané premiéry nového luxusního sedanu Cadillac XTS. Velmi těsně navazuje na loňskou studii Cadillac XTS Platinum a má se stát prvním členem nové generace modelů rodiny Cadillac. Zaútočit hodlá především na pozice pevně opanované německými modely BMW 5 nebo Audi A6, nicméně zatím nevíme, zda se jej dočkáme i u nás.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS, nový trumf koncernu GM na poli prémiové střední třídy

O pohon novinky se postará vpředu napříč uložený vidlicový šestiválec LFX s objemem 3,6 l a výkonem 304 koní (224 kW) doplněný šestistupňovou automatickou převodovkou Hydra-Matic 6T70. Točivý moment přenáší na kola obou náprav skrze spojku Haldex a diferenciál s omezenou svorností vzadu.

Cadillac XTS: první oficiální snímek

Cadillac XTS: první oficiální snímek

Devatenáctipalcové lité ráfky jsou standardem, stejně jako nová zábavní a informační soustava CUE, adaptivní tlumení podvozku Magnetic Ride Control nebo barevná projekce důležitých údajů na čelní sklo. Nejvyšší výbavová verze nese označení Platinum a kromě dvacetipalcových ráfků se vyznačuje také čalouněním interiéru v kombinaci kůže a Alcantary. V USA se Cadillac XTS začne prodávat již na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků