Cadillac XTS na desítkách nových snímků

Koncern General Motors nás zasypal spoustou kvalitních obrázků své horké novinky v podobě luxusního sedanu Cadillac XTS.
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie

Sedan Cadillac XTS se ve svém sériovém provedení představil na loňském podzimním autosalonu v Los Angeles a do značné míry vychází ze studie Cadillac XTS Platinum Concept z předloňského Detroitu. Je nositelem nejnovější podoby značkového designérského stylu Arts & Science a oproti výchozí studii se toho, snad s výjimkou tvarování předních svítilen, mnoho nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS: nová naděje prestižní značky koncernu General Motors

Výrobce sází především na moderní techniku a opulentní nabídku vnitřního prostoru, která (zvláště pak v oblasti zadních sedadel) údajně překonává například BMW 5, do jehož segmentu XTS v USA míří. Také z tohoto důvodu se očekává, že nový Cadillac CTS postupně nahradí hotelové a firemní flotily zastarávajících vozů Lincoln Town Car.

Cadillac XTS: zcela nový luxusní sedan představen

Cadillac XTS: zcela nový luxusní sedan představen

Jak jsme vás informovali již dříve, zatím jedinou pohonnou jednotkou pro Cadillac XTS má být zážehový, přímovstřikový vidlicový šestiválec s objemem 3,6 l s výkonem 300 koní (224 kW) a točivým momentem 358 Nm kombinovaný s šestistupňovým „automatem“ Hydra-Matic 6T70. K mání je pohon pouze předních, nebo šech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jednou z hlavních předností modelu XTS má být velkorysá nabídka jeho vnitřního prostoru

Do standardní výbavy všech verzí mají patřit například adaptivní tlumení Magnetic Ride Control ve své nejnovější podobě, výkonné brzdy Brembo, pérování zadních kol vzduchovými měchy a komplexní informační palubní soustava CUE s dotykovým monitorem s úhlopříčkou 8 palců uprostřed palubní desky. Čistě dotyková budou také tlačítka ovládající audiosystém a klimatizaci.

Cadillac XTS Platinum: okno do budoucnosti

Cadillac XTS Platinum: okno do budoucnosti

Na místě před volantem, obvykle obsazeném klasickým přístrojovým štítem, se nachází monitor 12,3 palce schopný projekce čtyř přednastavených konfigurací, z nichž může řidič volit podle své aktuální nálady. O bezpečnost posádky se kromě sestavy airbagů a tuhého skeletu karoserie starají také prvky aktivní bezpečnosti využívající senzorů schopných sledovat a vyhodnocovat dění před vozem i za ním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac XTS disponuje tím nejlepším, co dnes umí u GM nabídnout

Na americkém trhu se začne Cadillac XTS prodávat koncem tohoto léta za ceny startující v přepočtu na 900 000 Kč. Výbavové stupně budou tři, z nichž ten nejvyšší ponese označení XTS Platinum. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nelze přehlédnout důraz na detaily
 
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac XTS
  2. Fotogalerie
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků