Cadillac ukázal rivala pro BMW řady 5: Nový sedan CT5 dostane twin-turbo šestiválec

10 komentářů

Sir_CHerokee
18. března • 13:25

Škoda, že nemají nějaké ofiko zastoupení i v ČR. Jeden delaer se srvisem to fakt nespraví.

CF
19. března • 16:14

Dost to také zabíjí clo, doprava, předělání světel.. Kdysi jsem zkoušel nějaký konfigurátor dovozce US vozů v Praze. Cadillac CT6, který v US vycházel na nějakých 1,8 mil. kč, zde byl po všech poplatcích za skoro 2,5 mil. kč..

Jidáš
23. března • 12:13

V roce 2008 jsem si dovezl z Arizony Chrysler 300, vyšel na 20000USD, doprava na 890 USD, poplatky a clo na 30 000,-Kč. Takže pokud dovoz; tak vlastní, nikdy přes “dovozové” firmy a máte super káru za pár “drobných”. Samozřejmě bych dnes volil úplně jinou značku, ale chci ukázat; jak ušetřit a mítskvělé auto.

marty
18. března • 22:46

servisu je víc, ofiko je krom prahy i v tuklatech

Lukáš
18. března • 13:50

Zase výhoda exkluzivity. Nejezdí v tom každý jouda, co má peníze. Já tedy také ne, nemohu si to dovolit. Jinak ta fotka fialového předku mi připomíná mazdu 6, které bych v případě kapitálu dal přednost.

Sir_CHerokee
18. března • 18:44

Nemyslím, že by byly Cadillacy všude, kdyby měly zastoupení v každém větším městě. Je to škoda, konkurence je zdravá

bzzz
18. března • 21:17

Co elektricka konkurence? ;-)

Zombot
18. března • 21:15

Souhlas. U nás Cadillac nemá historii a nedokáže smysluplně konkurovat zavedeným značkám bez ohledu na to, že má někdy dokonce lepší auta než konkurence. V podobné situaci je i Genesis nebo Infinity, které už to v Evropě pro jistotu úplně zabalilo. Když už si Evropan kupuje luxusní auto, tak to chce ve většině případů dát svému okolí na vědomí, pročež se "neznámým" značkám vyhne obloukem a volí jistotu od Mercedesu, Audi nebo BMW. Stačí se podívat na fiasko Phaetonu - vůbec to nebylo špatné auto, ale s logem VW na kapotě se prostě nemohlo prodávat. Cadillac má navíc ještě další problém, protože jeho vlajková loď prostě není stavěná na evropské silnice. Zákazníci sice chtějí mohutně vypadající SUV a je super, že vedle Escalade ESV vypadá i Mercedes GLS jako trpaslík, ale náklaďák na platformě fullsize pickupu si do města koupí akorát masochista. To říkám jako velký fanoušek Cadillacu a hrdý majitel historické silniční jachty.

Ne321
19. března • 9:00

Infiniti je InfinitI a v Evrope to nezabalilo, zabalilo to jenom v Cechach a i to vicemene formalne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují

Doporučujeme

Články odjinud