Nedávno jsem měl půjčený CT6 a byl jsem příjemně překvapený, měl jsem půjčený i CTS a to byla celkem bída. Nabízejí to v několika verzích od čtyřválce přes turbo v6 po v8, ta půjčovna měla 3.6 atmo v6 awd. 335 koní, kvalitní interiér podobný tomu na obrázcích CT4, perfektně fungující navigace. Auto se dobře ovládalo, jelo komfortně, když se mu šláplo na krk, mělo parádní zvuk. Akorát v něm nebyly žádné odkládací prostory, box uprostřed byl mělký a pomalu nebylo kam dát telefon. Spotřeba byla pod 9.5 litrů na sto. V Evropě by to asi bylo více, na dálnici jsem jel stabilně 130 a ve městě strávil tak deset procent času, možná méně. Teď mě napadá, že jsem měl stejnou spotřebu v Mondeu s litrovým tříválcem :) A jízdní režim byl tehdy hodně podobný. Mimochodem ve stejné oblasti jsem na podzim jezdil s Mercedesem E300. Kdybych je měl srovnat, tak Mercedes měl pohodlnější sedačky a celkově uživatelsky příjemnější interiér, komfort zhruba stejný, navigace lepší v Cadillacu. Motor v Mercedesu jel celkem dobře, spotřeboval zhruba o litr méně než šestiválec s awd v Cadillacu. Mít éčko ten šestiválec s Cadillacu, bylo by to pro mě ideální auto.
CT6 tu jde ooficiálně koupit, autorizovaní dealeři United Card and Service Praha Vršovice a Tucar Tuklaty.V ČR jich je nejméně 10 ks, jeden z nich má Michal David.Ale je to vše 3,0 V6 TwinTurbo, nic jiného se sem nevozí.
Pěknej stroj 🤗
predok Ledky Peugoet 508 ... vnutrajsok ako nejaky korejec co chce byt europanom , nehovorim ani nahodou, ze to je zle , je to dobre lepsie ako bolo do teraz .. zamna motor a zadnokolka je super , skoda, ze to nie je normalna politika aby sme mohli dostavat aj motory lepsie ako do kosaciek alebo ked chceme normlany objem nemuseli platit 100tis plus .. europa potrebuje viac zadnokoliek aby ludia zistili co je jazdit na normalnej koncepcii ...
Uz vidim kocicky jak driftujou kruhace a srotujou cekajici pac na to trochu slaply a ono se to splasilo bééé strazniku
To nevypadá vůbec špatně. Jen chybí 6 válec. Škod,a že to u nás nebude. Kombinace zadokoklka, samosvor a magneRide hmm, to bude asi hodně dobré.
Čtyřválce, kabina (volič at, infotainment) ve stylu bmw, vše kopírovačka evropských výrobců, tj. úplná rezignace na Cadillac, vlastní tradice a zákazníky, no hrůza... :-D
pro ostřejší verze bude u cT4 k dispozici i V6 turbo a u cT5 nový V8 z CT6-V.Takže hodně široká nabídka motorů a verzí. Jinak doporčuju tento testík - ten se ti moc líbit nebude Dinare https://www.roadandtrack.com/new-cars/road-tests/a2416... ... Zajména věta " you want a car reminiscent of an old BMW 5-series, don't buy a BMW. Buy a Cadillac."HEHEHE
Cadillac osobní vozy jsou v usa léta neprodejné. suv Escalade je auto pro černochy se zlatým řetězem. Spatřit v tom bílého nebo asiata je rarita. V prémiových vede Mercedes, BMW, Range Rover.
A kdo tam ročně koupí teda těch cca 150 000 ks Cadillaců když je to neprodejný? Jinak SUV už dávno není jen Escalade, v nabídce je menší XT5, XT4 a přibyde větší XT6.XT4 a XT5 jdou ofiko koupit v Evropě stejně jako sedan CT6, CTS + to Escalade.ATS se tu taky prodávalo vč ATS-V, kupé ATS-V měl Michal David třeba :-D A to to tam byl ještě 3,6 V6
Eskaládu nestíhaj vyrábět jak jde na dračku, zbytek sedanů nikdo nechce.
Ale jo, on indián bude dobře vědět, proč píšu, co píšu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.