Zajimave, prumerny vek majitele Cadillacu uz klesl z 65 na 59 let. To je pozitivni, ne? Jinak myslim, ze Cadillac je jedina firma, ktera po technologicke strance alespon z casti dokaze konkurovat evropskym vozum. I kdyz to jejich preplnovani spise pripomina jen jakesi doplnovani...
Co blbnou? Vzdyt preplnovanim preci v pohode lze vykon zdvojnasobit, ne?
Tak tohle je super auto za super penize. S celou evropskou konkurenci si STS vytre prdel. Bmw M5, drahe jak shit a slabsi. EU - nasrat.
Detem by v dobe vyucovani mel byt zakazan pristup na internet, pak to vypada takhle
BMW M5 je samozrejme silnejsi (373 kW / 507 k). Nemluve o tom, ze ten motor je technologicky na uplne jine urovni. Kdybyste chteli porovnat podvozky, uz by se Caddy vubec nechytal (i x let stara M3 ma daleko lepsi podvozek, nez nove CTS-V - aspon podle testu AutoCar). Motor mensiho CTS-V se pri testech na okruhu dokonce prehrival Inu, americka kara. Laciny smejd.
Ano, je hezký srovnávat CTS s M3, která je minimálně o půlku dražší. Jinak ten test si už moc nepamatuju, ale mám pocit že zas takový rozdíly mezi těma autama nejsou.
Akorát bych v STS-V mnohem radši viděl sedmilitr z Corvette Z06 ...
No nevím, ale STS si v Autocaru velmi pochvalovali
No je fakt, ze Caddy uz se priblizuje evropske urvoni - vzdyt chce taky utocit na evropsky trh.
Caddy se nepriblizuje evropske urvoni - to evropska uroven se stale snazi priblizit te americke.
Uz jsi se zdiskreditoval ve svem predchozim prispevku - napsal jsi, ze M5 je slabsi, nez STS-V, coz byla lez. Uved alespon jediny duvod, proc bych se mel tvymi kecy dale zabyvat.
myslel jsem starou M5. ta mela 400k, na tu novou jsem zapomel.
To nemá smysl, to je typická flamewar. Napsat o Cadillacu, že je to laciné auto je docela komické, vždyť jde o prémiovou značku. Jeden známý, co dostal od pojišťovny zapůjčenou nějakou Toyotu do doby, než se vyřeší pojistná událost jeho Cadillacu, se vyjádřil "na to, že to auto stojí skoro tolik, co převodovka do mého vozu, to zase není až tak hrozné" No a ta zmínka ohledně šmejdu? Pokud neberu osobní zkušenost (přece jen je to málo vypovídající vzorek), ale statistiky, tak se Cadillac pohybuje na špici spolehlivosti (beru statistiky americké, protože v Evropě těch aut jezdí 0 celá 0 nic), vloni byl na 7. místě (http://www.jdpower.com/news/releases/pressrelease.asp?ID=2004202), pro zajímavost před značkami jako BMW, Mercedes, Porsche či Jaguar. Jen pro zajímavost dodám, že "etalon pověstné německé kvality" VW skončil 9. od konce.
Kamarade, ja ti uplne dekuju za tenhle prispevek. Tys mi ukazal, ze chytri lidi este nevymreli. Samozrejme mas ve vsem co tvrdis pravdu. Vetsina populace EU si mysli, ze Eu vyrobky vcetne aut jsou nejlepsi a jinde je vsechno sto let za opicema.
Nemecke auta kvalitni byly, ale to uz davno neplati. Dlouhodoby test poruchovosti (poslednich 20 let) ukazal, ze nejlepsi jsou Azijska auta, potom Americka a az potom nasledujou EVropske shity.
Test z nemeckeho casopisu auto motor und sport ukazuje, ze BMW 3 je vzdycky na konci tabulky (rozdelil jsem si tabulky na ctvrtiny a tento krap se nachazel vzdy v posledni ctvrtine), za vsema Hyundaema, Daewama a Kiema, jak tady radi lidi tvrdi, ze jsou to nekvalitni auta. (I kdyby byly, tak jsou aspon levne, ale nejsou!) Kdo chce platit za znacku a dela mu to radost, at to dela.
Nejak jsi z toho sveho (bezpochyby spravedliveho) rozcileni parkrat vypadl z vazby, takze je obtizne tvuj prispevek desifrovat, ale myslim, ze se mi to nakonec podarilo.
Zapomnel jsi ovsem na jednu dost podstatnou vec - typicky zakaznik BMW, Mercedesu, ci podobnych "krapu" se asi pramalo stara o to, jak to auto bude fungovat za dvacet let. Jemu staci, kdyz mu bude slouzit 4 roky, nez si vetsinu ceny odecte z dani a pak ho proda a koupi si nove. A proto je pro nej dulezitejsi, aby mel jeho vuz dobre jizdni vlastnosti, vynikajici podvozek, komunikativni rizeni, silny motor, nizkou spotrebu, aby mu tam pri kazde nerovnosti nevrzaly plasty a v neposledni rade aby jeho vuz za ctyri roky jeste aspon trochu drzel cenu. Ve vsech techto pozadavcich lepe vyhovi BMW, Mercedes nebo Audi, nez treba Caddy, Chevy, Chrysler (stara generace mercedesu s "hustym" designem) a podobne shity, pardon, chtel jsem rict "premiove znacky".
Kdyz si kupujes drahou vec, tak by mela byt kvalitni. Jako napr. hodinky Rolex. Nejde jen o znacku, ale hlavne o kvalitu, ostatne dobrou kvalitou si znacka vybuduje jmeno a dobrou povest.Pak si muze rict i o vyssi sumu. Pokud je BMW kazove auto (trojkova rada se nachazi na nizkych prickach ve vsech katogoriich, po 3,5, 7, 11 letech...) a jeste k tomu je drahe, tak to pro me znamena jedine: snobizmus a vyhozene penize. Kazde auto je dobre, ale za jakou cenu. Trojkova rada by byla dobra, kdyby jeji ceny spadly o 150 tisic.
Nezda se mi, ze by si BMW a Mercedes nejak zvlaste drzeli cenu.
Silne motory americke auta maji, nejen "Bavo".
Nizkou spotrebu...??? Zakolik jezdi BMW 540?
Jednu vec zde reknu. Sleduju ceny aut (my hobby) uz peknou radku let a jedno je jasne. Nemecke auta slevnili za poslednich 5 let velmi citelne. Pred 5 lety byly ceny nejdrazsich mercedesu a bavu kolem 5-6 milionu. Dnes kolem 3-4 (nepocitam dnesni AMG upravy, ty jsou stale drahy, ale i tak mnohem levnejsi nez kdysi). To jen potvrzuje, ze byly a jsou tyto znacky neumerne predrazene.
Treba Volvo S60, Saab 9-3, Lexus IS a Jaguar X-Type nejsou o nic levnejsi, nez BMW 3, Audi A4, nebo Mercedes C. Jasne, ze ta auta jsou draha. Kdyby nebyla draha, nebyla by exklusivni. A exkluzivita a snobstvi neni totez. Snobstvi je, kdyz si koupis nejakou vec proto, aby ostatni videli, ze na ni mas. Exkluzivni vec si koupis, protoze na ni mas. Citis ten rozdil? Kdyz ma clovek dost penez, nechce jezdit v levnych autech - ne kvuli tomu, aby mu ostatni zavideli, ale jen a jen kvuli sobe samemu.
Modelova situace: Clovek si koupi Saab 9-5 za jeden a pul milionu. Chtel exklusivni auto. Kdyby stal Saab 9-5 treba sedmset padesat tisic, bylo by to porad to same auto, ale ten clovek uz by ho nekoupil a sel by radsi do Audi A6, nebo Volvo S80, nebo Jaguar S-Type... to je jedno. Jde o to, ze v teto modelove situaci si clovek nekoupil auto, protoze bylo moc levne. Neni to fascinujici? Nebylo exklusivni. I kdyz to bylo porad to same auto, ktere si v paralelnim vesmiru koupil za dvojnasobnou cenu.
Stejne, jako tady musi byt Dacia Logan, musi tu byt i BMW. A stejne tak kosile ze second-handu za 50Kc a kosile od premiove znacky za 5 000kc a hodinky za 500kc a hodinky za 50 000kc - i kdyz normalni clovek se podiva a vidi dve skoro stejne kosile a dvoje skoro stejne hodinky a treba i dve skoro stejna auta. A porad tu budou lidi, kteri si kupuji veci nikoli "presto, ze jsou drahe", ale "proto, ze jsou drahe". A nejsou, nebyli a nebudou to snobove. Zbohatni a pochopis
Tak ted jsem vedle. Podle me si v modelove situaci presne popsal snobizmus.
Ok, tak mame asi na mysli oba tutez situaci, ale kazdy ji jinak hodnotime. Dobre to ilustruje treba ta scenka z Pretty woman:
Ona: "Proc si pronajimas podkrovni apartman, kdyz mas strach z vysek?"
On: "Protoze je to nejlepsi."
--a proc je to nejlepsi? No pochopitelne proto, ze je to nejdrazsi. Je to exkluzivni. Nemuze si to dovolit kazdy. Kdyby bylo stresni apartma nejlevnejsi, bydleli by miliardari ve sklepe. A tohle proste neni snobstvi - snobstvi jako slovo v sobe obsahuje pejorativni nadech. Snobstvi je, kdyz jde manzelka milionare na operu, i kdyz vi o umeni uplny nic a nezajima ji to - jde tam proste pro to, aby ostatni videli, ze tam sla, aby delala na ostatni dojem smetanky. Ale Podkrovni apartman si ten chlapek z Pretty Woman prece nepronajal proto, aby ostatni videli, ze na to ma. Pronajal si ho proto, ze na to ma. Ale to uz se opakuji. Jak rikam: Zbohatni a pochopis
Tak nějak, tohle auto nebude stát víc jak 70 000 USD, to dělá nějakých 1,7 mega Kč. Pohodička
Tak tohle auto se mi moc líbí.A i běžný STS je nádherný.Kam se na tohle hrabou někdy evropský auta.
Tak tohle bych mít teda nemusel Interiér mi přijde o třídu horší než u Sevilly a ten předek se síťkou z králíkárny je jak dílo Lojzy tuzera z vedlejší vesnice. Akorát ten S/C N* se mi líbí.
Mas pravdu. Nejhezci je skoda Fabia 1.2 HTP. To je brko....
Ne, mnohem víc se mi líbí starší (98-03) Sevilly STS. Ale to jsem ještě výjimka, většině lidí, co znám, se víc než 98-03 modely líbí ty starší hranaté (92-97).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.