Cadillac STS: nástupce modelu Seville oficiálně představen

Nový Cadillac STS je již sedmým modelem, který obohatil portfolio značky od roku 2001, a měl by posunout značku zase o kousek výše směrem k luxusu. Cadillac je luxusní značka koncernu GM a chce v tomto směru více přitvrdit. STS je kompletně nový automobil, který v brzké době nahradí sedan Seville. Na exteriéru jasně poznáte, že jde o příslušníka značky, má velmi podobný design jako modely uvedené dříve. Interiér pak doplňují materiály jako eukalyptové dřevo, kůže a pravý hliník. Cadillac zkrátka nechce nic ponechat náhodě.

Klepněte pro větší obrázek  Nový Cadillac STS nezapře příslušnost je značce

STS budou pohánět dva motory, šestiválcový 3.6 l V6 VVT a osmiválcový 4.6 l V8 známý jako Northstar (hovoří se o výkonu okolo 240 kW). Samozřejmostí je pohon zadních kol, za příplatek bude dostupný pohon všech kol; pětistupňový automat je samozřejmostí. Cadillac uvádí, že nový model STS bude někde na pomezí mezi luxusním a sportovním automobilem. Svoji výstavní premiéru si odbude na dubnovém autosalonu v New Yorku, prodávat se začne ve třetím čtvrtletí tohoto roku. Na evropském trhu by STS mohl být konkurencí např. pro E-klasse nebo BMW 5.

Do současné nabídky Cadillacu patří modely XLR (luxusní roadster s pevnou stahovací střechou), SRX (luxusní SUV běžné velikosti), CTS (malý luxusní sedan), DeVille (velký luxusní sedan) a Escalade, Escalade ESV a Escalade EXT (velká luxusní SUV), rovněž dosluhující Seville. Obrázky všech těchto automobilů najdete v našich plakátech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Další nedávná novinka, Cadillac CTS

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků