Cadillac SRX: pravý americký crossover odhalen

Americká automobilka Cadillac uvolnila do světa první fotografie nové generace crossoveru SRX. Model SRX je za oceánem relativně úspěšný a několik se jich měsíčně prodá i u nás. Na evropské poměry je to sice poněkud větší crossover a v našich podmínkách se určitě nemůže chlubit přívlastkem „kompaktní“, ovšem v Americe se na něj dívají trochu jinak. Nový Cadillac SRX vzhledově vychází z ekologického konceptu Provoq, po němž zdědil skutečně mnoho designových prvků a tak je podoba jasná na první pohled.  

Automobilka i navzdory klesajícímu zájmu o větší vozy vkládá do svého nového modelu veliké naděje a podle výrobce dokonce počítá s tím, že nástupce trumfne v prodejích současnou generaci. Zatímco další bližší informace zatím nejsou k dispozici, můžeme jen zmínit, že vůz je vyroben na platformě Sigma, kterou využívají mj. i modely CTS a STS. Cadillac SRX nové generace, se představí pravděpodobně na lednovém autosalonu v Detroitu a zahájení prodejů je předběžně naplánováno na druhý půlrok 2009.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Cadillac SRX
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků