Cadillac Seville STS

Americká automobilka Cadillac se prostřednictvím modelu Seville snaží prosadit na evropském trhu luxusních automobilů, což je úkol nelehký, protože mu konkurují osvědčení členové vyšší společnosti jako jsou Audi A8, Mercedes-Benz S Klasse nebo BMW řady 7.
Cadillac Seville STS
Americká automobilka Cadillac se prostřednictvím modelu Seville snaží prosadit na evropském trhu luxusních automobilů, což je úkol nelehký, protože mu konkurují osvědčení členové vyšší společnosti jako jsou Audi A8, Mercedes-Benz S Klasse nebo BMW řady 7. 

Cadillac Seville STS pohání osmiválcový motor o objemu 4.6 litru. Motor nabízí výkon 300 ks při 6000 ot./min a točivý moment 400 Nm při 4400 ot./min. Motor je možné vytáčet, až k hranici 6900 otáček, kdy jej v rozletu přistřihne omezovač otáček. O kvalitách motoru svědčí také možnost využít tzv. Limp-Home Mode (v překladu „Belhat se domů“). V případě úplné ztráty chladící kapaliny je možné pokračovat v jízdě na čtyři válce. Do zbývajících válců není přiváděno palivo, ale přesto stále „pumpují“ vzduch a působí jako provizorní chlazení. Je však nutné jet maximálně 80 km/h a to jen do vzdálenosti 80 km. 

Konstrukce Cadillacu Seville STS zaručuje výborné jízdní vlastnosti a velké pohodlí v interiéru. Na výborných jízdních vlastnostech se podílí propracovaný podvozek a vysoká tuhost karoserie, která je o plných 53 % tužší než u předchozí generace. Nad bezpečnou jízdou bdí systém StabilliTrac. V Seville STS najdeme již třetí generaci tohoto systému majícího na starost pomoc řidiči při přicházejícím smyku. StabiliTrac monitoruje natočení volantu a ostatní instrukce, které určuje řidič. V případě nesouladu mezi nimi a chováním vozu může přibrzdit některé kolo a tím zabránit začínajícímu smyku. 

Ve výbavě najdeme všechny očekávané prvky. Automatická klimatize, airbagy, elektricky ovládaná sedadla s pamětí, kožené čalounění. Ve výbavě je také autorádio se zásobníkem na CD disky, přehrávač MiniDisků a systém Bose. Citované vybavení dělá z Cadillcu Seville STS koncertní síň se vším všudy. 

Protože Seville není žádný trpaslík ve výbavě najdeme také parkovacího asistenta. Systém využívá jak zvukovou, tak obrazovou formu upozornění na předměty za vozem. Systém vysílá ultrazvukové vlny, podobně jako delfíni, a podle odrazu určuje vzdálenost od překážky. Pokud je vzdálenost menší jak 30 cm je akustický signál souvislý.

Cadillac Seville STS je luxusní automobil pro všechny, kdo z jakéhokoli důvodu nekoupí některého z tradičních vozů luxusní třídy. Pokud se však rozhodnou pro Seville STS, nebudou litovat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků