Myslim, ze staci letmy pohled na tuto bachratou obludu a je jasne, jak moc velky naskok ma v oblasti vodiku Honda. Jeji FCX poradne zamichalo stojatymi vodami a US automobilky se jeste nestacily vzpamatovat z trapnych pokusu o imitaci hybridu a uz je tady dalsi technologie, ve ktere jsou v plenkach. Recyklace starsich konceptu jen podtrhuje vlnu zajmu o vodik a neschopnost americkych vyrobcu nabidnout neco hmatatelneho a ucinne zareagovat. Jeden by rekl, ze se hosi poucili, ale asi neni sance. Zaspali nastup uspornych aut v druhe pulce minuleho stoleti, zaspali nastup hybridu a spi i pri uvedeni vodiku.
No myslim že v případě vodíku spí asi tak 95% automobilek. myslím v reálném uvedení na trh. Koncepty má každý druhý, BMW už asi 15 let!!!!Co se týče hybridů, myslím že jich maj v nabídce dost, hlavně teda GM a Chrysler.Jinak oni ani nezaspali vývoj úsporných motorů, oni jen nešli cestou japonců (naštěstí) a pidi motorů nacpaných turbem co točí 10 tis. otáček!!!!Ono takový V6 2,7 bere v průměru 9 litrů, zatímco pidi honda 1,4 či 16,6 jezdí za 6. Faakt rozdíl... A ten V6 točí při padesátce 2000 otáček, kolik pak honda? 4500???? Jinak juknul bych třeba na spotřebu velkých toyot pro domácích japonský trh, třeba té největší (Century). úspornost sama :o)))
Nemohl by sis nejdriv utridit myslenky a pak neco napsat? Abych ti s tridenim pomohl, par otazek:1) co s tim ma spolecneho BMW?2) ktere motory jsou "pidi, nacpane turbem co toci 10 tis. otacek"? Prosim aspon o jeden.3) Kolik jsi toho najel s V6 2.7 a s "pidi hondou 16.6" s uvedenymi spotrebami?4) co vubec to srovnani ma ukazat, tedy jaky vztah maji otacky pri 50 km/h k... k cemu vlastne? A na jaky prevodovy stupen, cemu to vadi a proc?5) jak souvisi rucne vyrabeny dvanactivalec s vodikovym konceptem Provoq?
Uz sa objavili aj snimky biopower conceptu saab 9-4x http://www.autoblog.com/2008/01/08/officially-official-saab-9-4x-biopower-concept-for-real-this-ti/Tento cadillac bude predlohou pre produkcny BRX a saab pre svoju 9-4xVyzera to ze caddy je designovo asi hotovy a nieje tam vela veci (okrem pohonu) co by museli osekat. Na druhu stranu Saab pravdepodobne prijde o interierove vychytavky ale motor by mohol ostat.Obe budu robene v mexiku na tej istej platforme...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.