Cadillac plánuje velký návrat do Evropy

Ohlédneme-li se zpět do minulých dekád a srovnáme-li tehdejší vozy Cadilac s novými výrobky řekněme z posledních dvou let, je třeba konstatovat dosti výrazný pokrok. Věci však stále nejdou tak, jak by si představení koncernu General Motors představovali. Nikdo totiž nemohl řádně předvídat razantní propad prodejů na většině trhů vyspělých zemí.

Ještě hůře to dopadlo s Cadillacem v Evropě, kde zkrachoval hlavní importér Kroymans Group, čímž vozy Cadillac zmizely z velké části evropských regionů. Podle zákulisních informací však General Motors hodlá připravit velký návrat, když by chtěl záhy v Evropě nabízet kompletní škálu automobilů Cadillac. Zdá se, že oficiálně tento krok General Motors oznámí již na březnovém autosalonu v Ženevě, ale zatím se zvažují různé způsoby distribuce. Mezi jednu z možností patří i to, že by celou novou evropskou síť převzal Opel.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků