Cadillac plánuje velký návrat do Evropy

Ohlédneme-li se zpět do minulých dekád a srovnáme-li tehdejší vozy Cadilac s novými výrobky řekněme z posledních dvou let, je třeba konstatovat dosti výrazný pokrok. Věci však stále nejdou tak, jak by si představení koncernu General Motors představovali. Nikdo totiž nemohl řádně předvídat razantní propad prodejů na většině trhů vyspělých zemí.

Ještě hůře to dopadlo s Cadillacem v Evropě, kde zkrachoval hlavní importér Kroymans Group, čímž vozy Cadillac zmizely z velké části evropských regionů. Podle zákulisních informací však General Motors hodlá připravit velký návrat, když by chtěl záhy v Evropě nabízet kompletní škálu automobilů Cadillac. Zdá se, že oficiálně tento krok General Motors oznámí již na březnovém autosalonu v Ženevě, ale zatím se zvažují různé způsoby distribuce. Mezi jednu z možností patří i to, že by celou novou evropskou síť převzal Opel.

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 7 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků