Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Blížící se autosalon v Los Angeles se stane dějištěm mnoha zajímavých premiér a jednu z nich si připravil také Cadillac. Ten příští týden představí ostrou verzi modelu ATS. Přesně řečeno půjde o ATS-V Coupe, přičemž by se tato novinka měla v budoucnu postavit například proti BMW M4.

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Cadillac vypustil do světa první video, které nám toho ale moc neřekne. Z neoficiálních zdrojů ovšem víme, že ATS-V dostane agresivnější nárazník, nasávací otvor na kapotě, chybět nebudou ani spoilery, čtyři koncovky výfuku, velká kola, vylepšený podvozek a výkonnější brzdy.

Cadillac ATS Coupé míří do Evropy bez dieselu

Cadillac ATS Coupé míří do Evropy bez dieselu

Techniku se automobilce daří důsledně tajit. Spekulace ovšem slibují dvakrát přeplňovaný šestiválec s výkonem 317 kW (431 k). Další podrobnosti se zaručeně objeví velmi brzy. Do té doby si můžete přečíst třeba dojmy ze svezení s Cadillacem CTS-V Sport Wagon

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků