Cadillac nejde v Evropě na odbyt, pomůže nový importér?

Není to tak dávno, co se koncern General Motors rozhodl prosadit na evropském trhu se svou nejprestižnější značkou Cadillac. Od té doby uběhl již delší čas, ale Cadillac na starém kontinentu stále paběrkuje. V Česku nepomohla ani velká kampaň Bédy Trávnička, který vozy této značky rozdával k sekačkám.

General Motors se tedy rozhodl ukončit smlouvu s dosavadním importérem a rozhodl se, že se o prodeje bude v Evropě starat sám. To by se mělo uskutečnit prostřednictvím sítě dceřiné automobilky Saab.

General Motors chce změny stihnout ještě do konce léta, protože na podzim má přijít na trh nový evropský Caddy v provedení kombi a navíc se pod kapotou konečně objeví i nutný naftový agregát.

Právě kombi a nafta pod kapotou se má postarat o zlepšení prodejů. Pomoci má také širší prodejní a servisní síť. Zda to ovšem bude stačit k tomu, aby se prodeje zlepšily, nelze prozatím říci. Přeci jenom design poslední generace Cadillacu je velmi specifický a určitě jej nelze nazvat jako evropský.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků