Cadillac nejde v Evropě na odbyt, pomůže nový importér?

Není to tak dávno, co se koncern General Motors rozhodl prosadit na evropském trhu se svou nejprestižnější značkou Cadillac. Od té doby uběhl již delší čas, ale Cadillac na starém kontinentu stále paběrkuje. V Česku nepomohla ani velká kampaň Bédy Trávnička, který vozy této značky rozdával k sekačkám.

General Motors se tedy rozhodl ukončit smlouvu s dosavadním importérem a rozhodl se, že se o prodeje bude v Evropě starat sám. To by se mělo uskutečnit prostřednictvím sítě dceřiné automobilky Saab.

General Motors chce změny stihnout ještě do konce léta, protože na podzim má přijít na trh nový evropský Caddy v provedení kombi a navíc se pod kapotou konečně objeví i nutný naftový agregát.

Právě kombi a nafta pod kapotou se má postarat o zlepšení prodejů. Pomoci má také širší prodejní a servisní síť. Zda to ovšem bude stačit k tomu, aby se prodeje zlepšily, nelze prozatím říci. Přeci jenom design poslední generace Cadillacu je velmi specifický a určitě jej nelze nazvat jako evropský.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků