Cadillac nejde v Evropě na odbyt, pomůže nový importér?

Není to tak dávno, co se koncern General Motors rozhodl prosadit na evropském trhu se svou nejprestižnější značkou Cadillac. Od té doby uběhl již delší čas, ale Cadillac na starém kontinentu stále paběrkuje. V Česku nepomohla ani velká kampaň Bédy Trávnička, který vozy této značky rozdával k sekačkám.

General Motors se tedy rozhodl ukončit smlouvu s dosavadním importérem a rozhodl se, že se o prodeje bude v Evropě starat sám. To by se mělo uskutečnit prostřednictvím sítě dceřiné automobilky Saab.

General Motors chce změny stihnout ještě do konce léta, protože na podzim má přijít na trh nový evropský Caddy v provedení kombi a navíc se pod kapotou konečně objeví i nutný naftový agregát.

Právě kombi a nafta pod kapotou se má postarat o zlepšení prodejů. Pomoci má také širší prodejní a servisní síť. Zda to ovšem bude stačit k tomu, aby se prodeje zlepšily, nelze prozatím říci. Přeci jenom design poslední generace Cadillacu je velmi specifický a určitě jej nelze nazvat jako evropský.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků