Cadillac Escalade nové generace: první pohled do útrob bestie

Koncern GM připravuje premiéru svého ohromného, luxusního SUV Cadillac Escalade. A tady je první ochutnávka.

Je třeba předeslat, že Cadillac Escalade patří na našich silnicích ke skutečným výjimkám a svými proporcemi v Evropě působí jako zjevení z jiného světa. Jeho současná generace se prodává od roku 2009 a již za několik dní bychom měli být svědky premiéry zcela nového provedení. Vůz bude v USA namířen do modelového roku 2015 (tedy prakticky evropského 2014) a jako první byl uvolněn snímek palubní desky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade: palubní deska. Vlevo novinka pro modelový rok 2015, vpravo pro srovnání aktuální model

Již z letmého srovnání s dosluhující verzí řady je jasné, že pracoviště řidiče bude výrazně elegantněji a snad i funkčněji pojaté. Masivní volič převodovky pod volantem ani široká loketní opěra mezi předními sedadly se příliš nezměnily, ovšem malá hranatá tlačítka na středové konzole byla nahrazena dotykovými a členitý volant celkový dojem dále odlehčuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade Hybrid (2009)

Celkově vzato před řidičem převládají plavné, elegantní linie, nevšimnout si nelze vlivů moderních modelů Cadillac CTS a Cadillac ATS. Novinka má na své palubě ohromit prvotřídními materiály a špičkovou elektronickou výbavou. Výrobce tvrdí, že nový Cadillac Escalade „kombinuje luxusní, ručně zpracovávané prvky s pokrokovou technikou“.

Premiéra je naplánována již na 7. října, takže se nechme překvapit, jak nový Escalade bude nakonec vypadat.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků